اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

فرهنگ بومی بهتر می‌تواند با آسیب‌های اجتماعی مقابله کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: با فرهنگ بومی بهتر می‌توان با آسیب‌های اجتماعی مقابله کرد.

فرهنگ بومی بهتر می‌تواند با آسیب‌های اجتماعی مقابله کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد عصر امروز در همایش سراسری هجوم خاموش که به‌ همت جهاد دانشگاهی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی روش‌های گوناگونی نظیر مطالعه و پژوهش آسیب، استفاده از فرهنگ بومی، استفاده از دین و مذهب و .... است.

وی با بیان اینکه دشمن در زمینه‌های مختلف از جمله تهدید، تحریم و ... ایران اسلامی را مورد امتحان قرار داده و در تمام این زمینه‌ها شکست خورده گفت: امروزه دشمنان نظام از طریق جنگ نرم وارد شده و می‌خواهد از طریق تهاجم فرهنگی جوانان ما را مورد هدف قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دین در عرصه‌های مختلف اجتماعی و روان‌شناختی و جامعه‌شناسی و جرم‌شناسی حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند با ایجاد ساختار مناسب مقابله درست و صحیح داشته باشد.

شریعت‌نژاد یادآور شد: یکی از روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی پیش‌بینی و پیش‌گیری این آسیب است.

وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی و تحریم اقتصادی نمی‌تواند بر کشور ما مسلط شود، گفت: شناخت و شناسایی آسیب‌های اجتماعی نخستین عامل در برخورد با آسیب‌های اجتماعی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: بهترین، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین عاملی که می‌تواند از انحرافات مقابله کند مذهب و دین است.

وی یادآور شد: اگر بخواهیم شناختی نسبت به آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم، باید ابتدا با این آسیب‌ها آشنا باشیم و بدانیم به چه علت دشمن این آسیب‌ها را طراحی کرده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول