اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران:

بهشهر میزبان دوچرخه‌سواران کوهستان کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از برگزاری لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان کشور به میزبانی مازندران در بهشهر خبر داد.

بهشهر میزبان دوچرخه‌سواران کوهستان کشور شد

سیدتقی خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور 24 خرداد به مدت سه روز در منطقه سرخو بهشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 20 تیم در دو ماده دانهیل و کراس کانتوی با هم رقابت می‌کنند.

خدادادی ادامه داد: در مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستانی کشور که در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، تیم فولاد ماشین نکا نیز به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها شرکت دارد.

 

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران درباره مجمع عمومی هیئت برای انتخاب رئیس ابراز داشت: این مجمع قرار بود که ماه گذشته برگزار شود که بنا به دلایلی به درخواست فدراسیون برگزار نشد و به تاخیر افتاد.

وی عنوان کرد: مجمع عمومی هیئت دوچرخه‌سواری استان برای انتخاب رئیس دو کاندیدا دارد که خودم به اتفاق عبداللهی برا ی در اختیار گرفتن این پست ثبت‌نام کردیم.

خدادادی از برگزاری نخستین جلسه تور نوزدهم دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران خبر داد و متذکر شد: جلسه‌ای امروز با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی استان برای بهتر برگزار شدن این دوره برگزار شد.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران در پایان اذعان داشت: نوزدهمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران یادواره سرداران و 10 هزار شهید استان روزهای هفتم تا 11 مهر با حضور کشورهای خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول