اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس:

قول کمک به دوچرخه‌سواران مازندران عملی نشد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان با اشاره به اینکه قول کمک به دوچرخه‌سواران مازندران عملی نشد، گفت: برای خرید دوچرخه 15 میلیون تومان وام گرفتم.

قول کمک به دوچرخه‌سواران مازندران عملی نشد

سید حسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های دوچرخه‌سواری سوپر لیگ کشور تمرینات منظم خود را همچنان ادامه می‌دهد.

این مسئول افزود: رکاب‌زنان تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس، مازندرانی هستند و این در حالی است که تیمی که بهشهر به نام ماشین‌سازی نکا روانه این رقابت‌ها کرد غیربومی است و رکاب‌زنان آن آذربایجانی‌ هستند و رکاب‌زن مازندرانی ندارد.

هاشمی ادامه داد: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس که رکاب‌زنان آن از سراسر مازندران در آن جمع شدند مستحق نگاه ویژه مسئولان هستند تا استعدادهای مازندران در رشته دوچرخه‌سواری شکوفا شود.

وی تصریح کرد: شهر به شهر مازندران رفتم و رکاب‌زنان مازندرانی را جذب تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس کردم. هر چند می‌توان غیربومی وارد تیم کندوان چالوس کنم، اما هدفم توجه به استعدادها و شکوفایی جوانان مازندرانی علاقه‌مند به دوچرخه‌سواری است.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس بیان داشت: در مرحله دوم رقابت‌های دوچرخه‌سواری سوپر لیگ کشور که به میزبانی بهشهر برگزار می‌شود حساب ویژه‌ای روی چهار تن از رکاب‌زنان تیم کندوان چالوس در دو رده باز کردیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در رده جوانان اسماعیل مرادی و محمد فرج‌خدا و در رده بزرگسالان سهیل یزدانی و مهدی آل احمد از امیدهای کسب مقام در مرحله دوم رقابت‌های سوپر لیگ دوچرخه‌سواری کشور هستند.

هاشمی گفت: از طرف خودم به بازیکنان تیمم قول دادم در صورتی که موفق به کسب امتیاز شوند یک دستگاه دوچرخه هدیه می‌کنم.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس اذعان داشت: از حساب شخصی خودم مبلغ 15 میلیون تومان وام گرفتم تا بتوانم برای اعضای تیم دوچرخه خریداری کنم و این در حالی است که هیچ کمکی از هیچ جایی به تیم دوچرخه‌سواری کندوان که رکاب‌زنان آن یک‌دست مازندرانی هستند، نشد و این در حالی است که پیش از این جامعه ورزش چالوس قول مساعدت داده بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول