اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس:

چالوس میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس از میزبانی چالوس برای مسابقات قهرمانی استان مازندران خبر داد.

چالوس میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری مازندران شد

سید حسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله دوم مسابقات سوپر لیگ دوچرخه‌سواری کشور در بهشهر، مسابقات قهرمانی استان مازندران تیر امسال به میزبانی شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان، قهرمانی مازندران انتخابی کشوری است که در دو ماده کراس کانتری و دانهیل برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس ادامه داد: این مسابقات 9 تیر ماه در دو رده آقایان و بانوان از ابتدای جاده تهران، اول کمربندی نوشهر به سمت جنگل روستای اشکاردشت چالوس برگزار می‌شود.

هاشمی به تعداد تیم‌های حاضر در این مسابقات اشاره کرد و  بیان داشت: برای تمام تیم‌های سراسر مازندران برای حضور در این مسابقات دعوتنامه ارسال شده است و باید منتظر بود تا مشخص شود چه تعداد تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان در پایان اذعان داشت: نداشتن اسپانسر مشکل اصلی است، اما اگر اسپانسر داشته باشیم بخش زیادی از مشکلات مالی خود به خود حل می‌شود و با توجه به توانمندی‌های رکاب‌زنان تیم کندوان چالوس می‌توانیم به یکی از قطب‌های دوچرخه‌سواری تبدیل شویم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول