اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران در مجلس:

وضعیت بیمارستان شهید رجایی گچساران مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان شهید رجایی گچساران از نظر امکانات و همچنین فضای فیزیکی وضعیت مناسبی ندارد که در هفته آینده استاندار برای پیگیری، بازدیدی از آن خواهد داشت.

وضعیت بیمارستان شهید رجایی گچساران مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در بازدید از بیمارستان شهید رجایی این شهر با تقدیر از پرسنل این بیمارستان به واسطه خدمات چند ساله به مردم اظهار کرد: مردم همواره احترام خاصی برای دست‌اندرکاران امور سلامت در جامعه قائل بوده‌اند و در این شهرستان نیز مسئولان باید قدردان این زحمات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا باشند.

نماینده مردم شهرستان گچساران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از مشاغل سخت جامعه خدمت در حوزه سلامت است که باید با تصویب قوانین جدید و برداشتن برخی موانع درصدد رفع مشکل این قشر شریف باشیم.

تاجگردون افزود: پرستاران و بهیاران و بهورزان در خط مقدم خدمت به سلامت جامعه قرار دارند و تقدیر و تجلیل از آن‌ها کمترین وظیفه و اقدامی است که یک مسئول در نظام اسلامی می‌تواند نسبت به آن‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: بیمارستان شهید رجایی با همه مشکلاتی که داشته پرسنل آن با رنج و مشقت به مردم این شهرستان خدمت کرده‌اند که لازم است از این ایثار و فداکاری پرسنل بیمارستان شهید رجایی تجلیل و تقدیر شود.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که پزشک خوب مایل است در جایی کار کند که امکانات و تجهیزات باشد، تأکید کرد: بیمارستان شهید رجایی گچساران از این قاعده مستثنی نیست و برآورده کردن این نیاز به همت ما مسئولان بستگی دارد.

تاجگردون از وضعیت فضاهای بیمارستانی در این شهرستان سخن به میان آورد و بیان کرد: یک بیمارستان در حال ساخت داریم و بیمارستانی دیگر نیز خواهیم داشت که عملیات اجرا و ساخت آن امسال آغاز می‌شود.

این نماینده مجلس به نوع انتظار خود و مردم از مسئولان استانی در این ارتباط پرداخت و گفت: انتظار ما از مسئولان ارشد استانی و به خصوص دانشگاه علوم پزشکی این است که در راستای تجهیز امکانات و تعمیرات ساختمانی بیمارستان شهید رجایی اقدام عاجلی انجام دهند.

وی کمبود منابع در این بیمارستان را زیاد دانست و گفت: وضعیت کلی بیمارستان از نگاه شخصی من مطلوب نیست که به همین منظور و برای روشن شدن این موضوع به دنبال کار کارشناسی هستیم و پی‌گیری‌ها را به جد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول