اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر آبیک:

شورای اجرایی و بازرسی مشکلات هلال احمر را برطرف کند

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر آبیک گفت: شورای اجرایی و بازرسی جدید مجمع عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک برای برطرف کردن مشکلات جمعیت هلال احمر به ویژه احداث ساختمانی مناسب و بزرگ‌تر تمهیدات لازم را بیاندیشد.

شورای اجرایی و بازرسی مشکلات هلال احمر را برطرف کند

محمدحسن رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: تیم کوهستان هلال احمر آبیک در سال 89 به طور خودجوش تشکیل شد که در نظر داریم بر اساس چارچوب‌های خاص و سیاست‌های تدوین شده و استفاده از مربی حرفه‌ای این تیم تشکیل شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های تخصصی برای بانوان و گروه‌بندی افراد در این زمینه، تشکیل تیم آوار و تیم کوهستان در سال جدید در دستور کار هلال احمر قرار گرفته است.

رجبی احداث دو پایگاه امداد در شهرستان آبیک را ضروری برشمرد و تأکید کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته و تردد مسافر از مسیر کرج - قزوین و زیاران - طالقان و حادثه‌خیز بودن این مسیرها، می‌طلبد که پایگاه امدادی در سه‌راهی زیاران احداث شود.

وی بر اختصاص زمین مناسب برای احداث یک پایگاه امدادی در اتوبان آبیک از سوی مسئولان تأکید و خاطرنشان کرد: تنها پایگاه امداد شهرستان آبیک در اتوبان و در کانکس مستقر است که می‌طلبد زمین مناسبی برای احداث پایگاه امداد به جای پایگاه امدادی کانکسی اختصاص داده شود.

این مسئول تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با اعضایش اعتبار دارد و باید با مردم ارتباط مستمر و چهره به چهره داشته باشد، ولی به دلیل قرار گرفتن جمعیت هلال احمر در موقعیت نامناسب برای برقراری ارتباط با مردم و اعضا دچار مشکل هستیم که امیدواریم شورای اجرایی و بازرسی جدید برای رفع مشکل زمین و احداث مکان مناسب برای جمعیت هلال احمر اهتمام ورزد.

وی ادامه داد: در سومین دوره از انتخابات مجمع عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به عنوان شورای اجرایی و بازرسی انتخاب شدند که امیدواریم با تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های جامع و پویا در راستای برطرف کردن مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک گام‌های مؤثری بردارند تا شاهد پیشرفت و روند رو به رشد جمعیت هلال احمر باشیم.

گفتنی است شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک استیجاری و در تملک شهرداری است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول