اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

چشم دشمن به رفتار مردم در ایامی مثل اعتکاف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان اسلام به تحرکات مردم ما در مناسبت‌های دینی چشم دوخته‌اند، از این رو مردم و به‌ویژه جوانان در ایام اعتکاف نباید مساجد را خالی بگذارند.

چشم دشمن به رفتار مردم در ایامی مثل اعتکاف است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: نسل جدید، ذخایر انقلاب و سرمایه‌های ارزشمند این مرز و بوم برای رسیدن به آینده متعالی هستند، لذا پیشرفت کشور در گروی رشد معنوی و علمی جوانان است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان در ایام اعتکاف مساجد را خالی نگذارند بلکه برای تجدید ایمان با خداوند متعال همراه خانواده خود بشتابند تا خداوند متعال بیش از پیش نور ایمان را در دل آنها وارد کرده و ارادت آنها به اهل بیت(ع) را روزافزون کند.

قهرمانی با بیان اینکه ماه رجب یکی از با فضیلت‌ترین ماه‌های سال است، خاطرنشان کرد: مومنان باید از این فرصت ارزشمند برای کسب فضیلت و آمرزش گناهان نهایت بهره را ببرند و از اینکه مشمول رحمت الهی قرار گرفته‌اند تا یک سال دیگر در پیشگاه خداوند به عبودیت بپردازند، خداوند را شاکر باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان سرسخت دین مبین اسلام برای نابودکردن اصالت خانواده کمر همت بسته‌اند، بیان داشت: دشمن برای فروپاشی خانواده‌های پاک‌دامن در جهان اسلام از همه امکانات خود بهره می‌گیرد، پس مردم برای اینکه تحت تأثیر این القای دشمن قرار نگیرند باید از مناسبت‌های دینی و معنوی به شکل مطلوب استفاده کنند.

امام جمعه میاندوآب به مذاکرات اخیر مسئولان کشورمان با سران کشورهای غربی پیرامون پرونده هسته‌ای ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مقام‌های عالی کشورمان با اقتدار، شجاعت و هوشمندی وصف‌نشدنی در این مذاکرات حضور پیدا کردند به طوری که نتایج خوبی نیز از این گفت و شنودها حاصل شد، بنابراین باور داریم منشاء این اقتدار و موفقیت‌های مسئولان در زمینه‌های مختلف منبعث از دین مبین اسلام است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول