اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا چند روز آینده مشخص می‌شود

انتخاب رئیس فوتبال اصفهان در راهی پر پیچ و خم

خبرگزاری فارس: روز شنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی فوتبال استان اصفهان و انتخاب رئیس جدید، شاه‌راه‌های تازه‌ای روی فوتبال این استان باز می‌شود.

انتخاب رئیس فوتبال اصفهان در راهی پر پیچ و خم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد از جمله نامزد‌هایی است که بار دیگر خود را برای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان آماده کرده است.

صحبت‌‌های فراوانی در مورد سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان و عملکرد این شخص از طرف کارشناسان و علاقه‌مندان این رشته ورزشی مطرح شده است که از جمله آن می‌توان به نقش ابرقویی‌نژاد در چیدن ترکیب مجمع انتخاباتی مبنی بر ایجاد شرایط مناسب تنها برای خود و حذف دیگر رقیبان اشاره کرد.

ابرقویی‌نژاد چنین صحبت‌هایی را در مورد دست‌کاری در مورد انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان تنها یک شایعه خنده‌دار می‌داند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجمع تنها براساس قانون و اساسنامه برگزار می‌شود، امکان صحنه‌سازی در مورد مجمع انتخابات را با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان غیر ممکن و تنها براساس شایعات برخی از رسانه‌ها عنوان می‌کند.

رئیس سابق هیئت فوتبال استان اصفهان عقیده دارد 70 درصد حوادث ایجاد شده در رشته‌ای مانند فوتبال به طور اصولی براساس شایعه‌پردازی برخی از رسانه‌‌ها ساخته می‌شود که البته این موضوع خود جذابیت‌های خاصی را در فوتبال به وجود می‌آورد.

وی در عین حال چنین شایعاتی را تا زمانی برای فوتبال مفید و جذاب می‌داند که از حد خود خارج نشود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول