اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر برگزاری بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان خبر داد

ارتقای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان به تور نیمه‌حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان گفت: درخواست ارتقای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان به تور نیمه‌حرفه‌ای به UCI ارسال شد.

ارتقای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان به تور نیمه‌حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌ بدنی آذربایجان‌شرقی، ابراهیم فیروزی اظهار کرد: پس از برگزاری موفق بیست و هفتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف درخواست ارتقا تور از آماتور 2.2 به تور نیمه‌حرفه‌ای به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری ارسال شده است.

دبیر اجرایی تور آذربایجان در حاشیه مراسم تجلیل از مربیان و ورزشکاران شرکت‌کننده در تور بیست و هفتم افزود: تفکر حرفه‌ای شدن در بین تمام تلاشگران ستاد برگزاری، اجرایی و داوران ایجاد شده و همه برای تبدیل شدن به نخستین توری نیمه‌حرفه‌ای ایران تلاش کردند و این امر میسر شد و منتظر نمرات نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری فردریک چان هستیم و این نمرات در بالا رفتن تور مهم و حیاتی است.

وی گفت: تجربیات ارزشمند «نورمن شل مردین» مشاور تور در کنار داوران خارجی همچون «مارتین بروین» و «ژان پیر کوپونول» و راهنمایی‌های «فردریک چان» نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در سال‌های 2011 و 2012 در ارتقا سطح فنی تور بسیار مهم و حیاتی بود و از پذیرش تیم‌ها گرفته تا اسکان، تغذیه، ترانسپورتر، جوایز بالاتر از اشل جهانی و تحویل جوایز پس از پایان هر مرحله راه را برای نیمه‌حرفه‌ای هموار کرده است.

فیروزی تصریح کرد: اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواران و داوران در سال‌های اخیر همواره بر زیبایی مسیر و فنی بودن آن تاکید داشتند و این مورد در تور بیست و هفتم بسیار نمود بیشتری پیدا کرده و همه تیم‌ها از مسیر و فنی بودن آن اعلام رضایت کردند.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول