اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی خبر داد

واگذاری 5500 فقره انشعاب آب به پروژه مسکن مهر در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون 5 هزار و 500 انشعاب آب در مسکن مهر استان وصل شده است.

واگذاری 5500 فقره انشعاب آب به پروژه مسکن مهر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده صبح امروز در جمع مسئولان با اشاره به وجود مشکلات تأمین آب در استان از عملیات آبرسانی به تمامی واحدهای احداثی مسکن مهر و ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب در استان خبر داد.

وی اظهار داشت: برابر تعهدات اولیه آبرسانی در تمامی شهرهای استان صورت گرفته و حدود 5 هزار و 500 انشعاب نیز تاکنون وصل شده است.

*آغاز اتصال انشعاب 5 هزار واحد مسکن مهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی ادامه داد:‌ همچنین عملیات نصب 5 هزار واحد دیگر نیز از ماه جاری آغاز می‌شود.

عراقی‌زاده بر آمادگی این مجموعه برای واگذاری انشعاب آب به تمامی واحدهای ساخته شده در مسکن مهر استان خبر داد و گفت:‌ در صورت تأمین اعتبار این مجموعه آمادگی تأمین آب مورد نیاز برای واحدهای مسکن مهر را دارد.

وی افزود: در تعدادی از شهرهای استان توسعه شبکه‌های توزیع آب از واگذاری و ساخت و ساز پیشرفت بیشتری دارد و با وجود کمبود منابع مالی تمامی واحدهای احداثی در شهرهای استان دارای انشعاب آب هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی در مورد اتصال واحدهای مسکن مهر استان به شبکه فاضلاب نیز گفت: تاکنون تعدادی از این واحدها دارای انشعاب فاضلاب هستند و تکمیل این پروژه در برنامه وجود دارد.

عراقی‌زاده ادامه داد: تمام واحدهایی که به صورت رسمی به متقاضیان مسکن مهر واگذار شده انشعاب آب آن وصل و جریان آب برقرار است.

وی افزود: البته تعداد بسیار معدودی از واحدها از انشعاب موقت بهره‌مند هستند که باید با مراجعه به تعاونی‌ها و خرید انشعاب، از انشعاب دائم برخوردار باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی از مساعدت و کمک‌های مالی برای حل مشکلات مالی پروژه‌ها‌ خبر داد و گفت: نیاز مالی پروژه در بخش آب و فاضلاب به مقامات استانی و کشوری اعلام شده و به‌زودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول