اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

وضعیت تولیدات داخلی با وجود تحریم‌ها مطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: علی‌رغم وجود تحریم‌های شدید دشمنان علیه ایران، وضعیت تولیدات ملی با تلاش مضاعف متخصصان داخلی و مسئولان مطلوب است.

وضعیت تولیدات داخلی با وجود تحریم‌ها مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید در بازدید از شرکت کویرتایر بیرجند اظهار داشت: امروز مباحث و موضوعات اقتصادی و تولیدی در دنیا از مهم‌ترین موضوعات است.

وی به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی مقام‌ معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: اگر کشوری برای رفع چالش‌های تولید ملی و مایحتاج خود در بخش‌های مختلف قدم برندارد در آینده با مشکلات جدی مواجه می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: کشور ما مسیر موفقیت را در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و علمی طی کرده و موفقیت‌های ایران در این زمینه هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

رشید با اشاره به تحریم‌های یک‌طرفه کشورهای غربی علیه ایران گفت: کشورهای غربی از ابتدای انقلاب تلاش کرده‌اند تا از طرق مختلف از جمله تحریم، انقلاب اسلامی را به زانو درآورند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تحریم‌های خود را بعد از انقلاب اسلامی روز به روز شدیدتر کرده‌اند، افزود: این تحریم‌ها در دولت نهم و دهم به اوج خود رسیده است.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: کشورهای غربی در حالی خود را مدعی آزادی و دموکراسی در دنیا می‌دانند که الفبای حقوق بشر را نمی‌دانند و خلاف گفته‌های خود عمل می‌کنند و با استفاده از تمامی ابزارهایی که در اختیار دارند برای به زانو درآوردن ملت‌های مستقل تلاش‌های مذبوحانه‌ای انجام می‌دهند.

رشید تصریح کرد: علی‌رغم وجود تحریم‌های شدید دشمنان علیه ایران، وضعیت تولیدات ملی با تلاش مضاعف نیروهای انسانی، متخصصان داخلی و تلاش شبانه‌روزی مدیران مطلوب است.

وی شرکت کویرتایر را یکی از نمادهای اقتصادی استان دانست و افزود: این مجموعه در بخش‌های مختلف کیفیت، بهره‌وری، توجه به کارگران، استفاده از نیروهای بومی و مدیریت یکی از مجموعه‌های بی‌نظیر کشور است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول