اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

استکبار ‌در سوریه شکست می‌خورد / مزدوران منطقه در جنایات اخیر سوریه شریک هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: استکبار جهانی در ماجرای سوریه شکست خواهد خورد چرا که نظام سوریه از حمایت مردمی برخوردار است.

استکبار ‌در سوریه شکست می‌خورد / مزدوران منطقه در جنایات اخیر سوریه شریک هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که خداوند نسبت به بندگانش در روی زمین لطف دارد، اظهار کرد: ماه‌هایی همچون رجب و شعبان و رمضان از همین الطاف خداوند است که باید آن‌ها را با همه وجود گرامی داشته و اعمال آن‌ها را به درستی انجام دهیم.

خطیب موقت جمعه یاسوج در ادامه ابراز داشت: پروردگار این ماه‌های شریف و عزیز را برای تکامل انسان‌ها قرار داده تا بتوانند کسب فیوضات کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم در ادامه بیان کرد: برای مؤمنین اوصاف حمیده‌ای بیان شده که این اوصاف در قرآن کریم و به خصوص در سوره انفال به خوبی بیان شده است.

وی به پاره‌ای از این اوصاف حمیده اشاره کرد و بیان داشت: یکی از این اوصاف حمیده پایبندی بندگان واقعی به دستورات خداوند است که این به دلیل درجه والای ایمان مؤمنین است.

موسوی‌اعظم از دیگر اوصاف حمیده مؤمنین را انفاق در راه خداوند دانست و بیان داشت: مؤمنین واقعی و آن‌هایی که توانایی مالی دارند از مال خود برای کمک به مردم به خصوص یتیمان انفاق می‌کنند.

وی کار خیرین را از درجات بالای ایمان دانست و گفت: خیرین می‌توانند در امور مختلف با کار خیر آخرتی خوب را برای خود تضمین کنند.

خطیب موقت جمعه یاسوج از خیرین این استان خواست نسبت به برخی موضوعات اهتمام بیشتری داشته باشند که مسجدسازی از اهم این موضوعات است.

موسوی‌اعظم با ذکر این مطلب که در همه نقاط استان کمبود مسجد داریم، تصریح کرد: به نسبت نقاط دیگر کشور تعداد مساجد در استان ما کم بوده که لازم است فکری جدی از سوی مسئولان و خیرین برای این موضوع شود.

وی در ادامه به خیانت سران مزدور منطقه راجع به موضوع سوریه اشاره کرد و گفت: عده‌ای همکار و همراه با صهیونیست‌ها اکنون در سوریه در لباس مظلوم‌نمایی و دم زدن از حقوق بشر در حال نسل‌کشی در این کشور مسلمان هستند.

موسوی‌اعظم گناه سوریه را در این مقطع حمایت از مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیست‌ها دانست و ابراز داشت: استکبار جهانی در این قضیه شکست خواهد خورد چرا که سوریه از حمایت مردمی برخوردار است.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول