اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نداشتن ساختمان صورت گرفت

انتقاد فرماندار چناران از خدمات‌رسانی بیمه خدمات درمانی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران گفت: نحوه خدمت‌رسانی به بیمه شدگان خدمات درمانی در چناران مطلوب و در شأن مردم این شهر نیست.

انتقاد فرماندار چناران از خدمات‌رسانی بیمه خدمات درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سیدعلی حسینی در جلسه هماهنگی اجرای طرح پزشک خانواده اظهار داشت: از خواسته‌های به حق این شهرستان تقویت ساختار بیمه خدمات درمانی است.

وی افزود: نمایندگی اداره بیمه خدمات درمانی چناران حتی ساختمان و استقلال مناسبی ندارد که نیاز به توجه مسئولان ذی‌ربط استانی به شهرستان است.

حسینی ادامه داد: استقلال و فعال شدن اداره بیمه خدمات درمانی در شهرستان یک ضرورت است.

فرماندار چناران گفت: با توجه به اینکه طرح پزشک خانواده در چناران اجرا خواهد شد تقویت این اداره به ‌عنوان یک ضرورت مطرح است که با توجه به وضعیت و شرایط موجود نمایندگی بیمه خدمات درمانی چناران پاسخ‌گو نیست.

در ادامه مسعود باقرزاده معاون نظارتی بیمه خدمات درمانی خراسان‌رضوی گفت: در سال گذشته 250 میلیارد تومان در استان حق بیمه پرداخت شده است و اکثر مردم نیز از بیمه‌ها راضی نیستند.

معاون نظارتی بیمه خدمات درمانی خراسان‌رضوی افزود: پزشک خانواده یک برنامه ملی است و سازمان‌های بیمه‌گر باید با این طرح همکاری کنند و در این راستا هم‌سو باشند.

وی ادامه داد: برنامه پزشک خانواده از حجم پرداخت حق بیمه‌ای بالایی برخوردار خواهد بود و سازمان‌های بیمه‌گر و خدمات درمانی آمادگی کامل برای برگزاری طرح پزشک خانواده را دارند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول