اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

جانبازان بالای 25 درصد زیرپوشش بیمه تکمیلی

خبرگزاری فارس: معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همه جانبازان بالای 25 درصد و خانواده‌های آنان زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند و برای هر گروه 20 تا 25 نفره جانبازان، یک پزشک خانواده در نظر گرفته شده است.

جانبازان بالای 25 درصد زیرپوشش بیمه تکمیلی

علیرضا حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال‌های گذشته تنها جانبازان بالای 25 درصد زیرپوشش بیمه تکمیلی درمانی قرار داشتند که با رایزنی‌های انجام شده در سال جاری همه جانبازان بالای 25 درصد و خانواده‌های آنان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه همه جانبازان پنج تا 70 درصد جانبازی در سال جاری زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند، افزود: این افراد باید شاغل نباشند.

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ارائه بیمه تکمیلی به همه ایثارگران استان زنجان خبر داد و افزود: همه ایثارگران غیرشاغل نیز می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

وی با اشاره به ارائه بیمه تکمیلی به فرزندان غیرشاغل شهدا تصریح کرد: این افراد به صورت 100 درصد زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

حیدری با بیان اینکه پایش سلامت جانبازان استان زنجان در سال جاری نیز دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور کلینیک‌های چند منظوره در شهرستان‌های ابهر و خدابنده راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: پزشکان استان در قالب گروه‌های سه و چهار نفره برای معاینه جانبازان به خانه‌های آنان مراجعه کرده و اقدامات لازم در خصوص درمان بیماران انجام می‌دهند.

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه این پزشکان به عنوان پزشک خانواده به جانبازان مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: برای هر گروه 20 تا 25 نفره جانبازان، یک پزشک خانواده در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این پزشکان با مراجعه به منازل ایثارگران مشاوره و راهنمایی‌های لازم را ارائه کرده و در صورت تشخیص به درمان و مراقبت بیشتر، این افراد را به مراکز تخصصی درمان معرفی می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه پزشکان خانواده عضوی از خانواده ایثارگران هستند، افزود: ارتباط مستمر و دایمی پزشکان با ایثارگران موجب شده تا چنین فضایی در جامعه حاکم شود.

وی یادآور شد: پزشکان استان زنجان به خانواده 250 جانباز و خانواده‌های شهدا سرکشی کرده و از این افراد دلجویی و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: در سال جاری همه جانبازان 70 درصد و خانواده‌های شهدا پایش سلامت می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دوره در سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، افزود: 97 نفر از جانبازان استان زنجان به همراه خانواده‌های خود به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت کمیسیون پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق آئین‌نامه جدید این کمیسیون افراد دارای مجروحیت فاقد مدارک درمانی همزمان نیز می‌توانند از طریق بسیج، اقدامات لازم را برای برنامه‌های خود انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که دارای مدارک درمانی همزمان نیستند، می‌توانند از طریق سپاه استان به کمیسیون معرفی شده و از خدمات دولت در این بخش استفاده کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول