اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خیر نیکوکار مدرسه 12 کلاسه در مازندران:

آرزوی خیران رسیدن فرزندان ایران به عالی‌ترین درجه و سربلندی است

خبرگزاری فارس: خیر نیکوکار و سرمایه‌گذار مدرسه 12 کلاسه در مازندران با تاکید بر اینکه ما در این دنیا امانت‌داریم، گفت: آرزوی ما رسیدن فرزندان این سرزمین به عالی‌ترین درجه در بخش‌های مختلف و سربلندی ایران است.

آرزوی خیران رسیدن فرزندان ایران به عالی‌ترین درجه و سربلندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، طی مراسمی با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار، مدیر آموزش و پرورش و تنی دیگر از مسئولان نوشهر و به همت خیر نیکوکار محمد رستمی صفا، ظهر امروز کلنگ مدرسه ابتدایی صفا کهنه سرای نوشهر به زمین زده شد.

خیر نیکوکار و سرمایه‌گذار مدرسه 12 کلاسه صفا کهنه‌سرا با تقدیر از همکاری مسئولان شهرستانی در این ارتباط گفت: هدف ما ایجاد فضاهایی در سطح عالی و با امکانات لازم برای آموزش فرزندان آینده‌ساز ایران اسلامی است.

محمدحسین رستمی صفا افزود: اگر یک دانش‌آموز در سطح عالی تحصیل کند برای مملکت ما سرمایه‌ای محسوب می‌شود و ایران عزیز را کسانی می‌سازند که از دانش خوب و عالی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: خداوند منابع غنی و سرشاری را به ما عنایت فرموده که در کمتر کشوری دیده می‌شود، کسانی باید از این منابع استفاده کنند که از دانش کافی برای خدمت به این سرزمین با کمک این منابع برخوردار باشد.

رستمی صفا با تاکید بر اینکه ما در این دنیا امانت‌داریم، گفت: آرزوی ما رسیدن فرزندان این سرزمین به عالی‌ترین درجه در بخش‌های مختلف و سربلندی ایران است.

وی در پایان با بیان اینکه درنظر داریم بعد از پروژه 12 کلاسه، مدرسه راهنمایی 12 کلاسه را نیز در منطقه احداث کنیم، گفت: راه نامناسب روستای کهنه‌سرا یکی از مشکلات موجود در منطقه است که از مسئولان امر درخواست رسیدگی به این امر را داریم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: همه ما به آموزش و پرورش، دانشگاه و مجموعه فضاهای آموزشی بدهکاریم و بسیار خرسندم که ابتدای آغاز فعالیتم در مجلس با کلنگ‌زنی یک فضای آموزشی همراه بوده است.

قاسم احمدی با تقدیر از خیر نیکوکار و سرمایه‌گذار این پروژه گفت: خیرین در بخش‌های مختلف پزشکی، راهسازی و ... کارهای بزرگ و خدمات ماندگاری از خود به جای می‌گذارند اما خدمت در بخش آموزش و پرورش و ایجاد فضای مناسب برای رشد آینده‌سازان مملکت اسلامی و کمک در راه توسعه فرهنگ کشور امری والا و ستودنی است.

*بیکاری بزرگ‌ترین بیماری جامعه

 

وی با بیان اینکه بیکاری بزرگ‌ترین بیماری جامعه ماست، گفت: محمد رستمی صفا در امر اشتغالزایی در جای جای ایران اسلامی گام‌های بزرگی برداشته و اینک در شهرستان نوشهر و در حوزه تعلیم و تربیت حضور یافتند، ما نیز در این راه از هیچ کوششی برای کمک به این خیر بزرگوار در بخش های مختلف اداری دریغ نخواهیم داشت.

احمدی در پایان بر ساخت فضایی متناسب با اقلیم و جغرافیای منطقه تاکید کرد.

در ادامه فرماندار نوشهر نیز با تقدیر از اقدام خیرخواهانه سرمایه‌گذار پروژه گفت: در روایات متعددی از ائمه بزرگوار بر صدقه و کار خیر تاکید شده است.

محمدعلی قمی اویلی توجه خیرین به بحث فرهنگ و آموزش آینده‌سازان کشور در فضاهایی مناسب و مجهز را ستودنی دانست و گفت: هر دانش‌آموزی که در اینگونه مکان‌ها آموزش یافته و فردی مفید تحویل جامعه و نظام اسلامی شود به همان اندازه خیر و ثوابش برای خیر و بانی احداث این مکان‌ها منظور می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چه در این دنیا بکاریم در آن دنیا برداشت خواهیم کرد، گفت: با توجه به تک شیفته شدن مدارس، در چند نقطه از شهر دچار مشکل کمبود فضا آموزشی بودیم که تعدادی از محل سفر مقام معظم رهبری و تعدادی نیز از محل سفر هیئت دولت انجام شد.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول