اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

مهر ماندگار دولت الگوی خدمت بی‌منت است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح مهر ماندگار دولت که با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود، شایسته‌ترین تدبیر برای ماندگاری خدمت بی‌منت در نظام اسلامی است.

مهر ماندگار دولت الگوی خدمت بی‌منت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در جلسه بررسی راهکارهای عملیاتی شدن طرح مهر ماندگار در اردبیل اظهار داشت: بادرایت استاندار اردبیل و عنایت دولت خدمتگزار تعداد 27 طرح با زیر

شاخه‌های مختلف به عنوان پروژه‌های مهر ماندگار این استان تعریف شده که در فاز اول 14 مورد از این طرح‌ها در اولویت تکمیل و تخصیص اعتبار است.

وی با یادآوری این‌که طرح‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی جز مهم‌ترین پروژه‌ها می‌باشد، تصریح کرد: تا سال 92 قرار است این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد که در این باب مشکلات پیش رو نیز یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است.

بیگدلو با اعلام این‌که اعتبار مورد نیاز برای این پروژه بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: اعتبار طرح مهر ماندگار از محل‌های مختلف و همچنین ردیف‌های اعتباری تأمین شده تا به حمدالله تا پایان دولت دهم پروژه خاص بر زمین نمانده باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود از اجرا و عملیاتی شدن 2 هزار و 700 پروژه در سطح استان در حوزه‌های مختلف خبر داد و اضافه کرد: اجرای شبکه‌های مختلف آبیاری و زهکشی، تکمیل سد گیوی، احمدبیگلو و خداآفرین و عمارت در حوزه کشاورزی و آب و خاک از پروژه‌های مهم مهر ماندگار استان اردبیل است.

وی در ادامه سخنان خود ادامه داد: تصویب طرح مهر ماندگار با هدف رشد و توسعه بیش از پیش عمران و آبادانی کشور و تحمیل نشدن بدهی دولت دهم به دولت‌های بعدی انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم همه 27 طرح مصوب را تا پایان دولت به سرانجام برسانیم.

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل همچنین در بازدید از مصلای خلخال نیز گفت: فاز اول پروژه مصلای خلخال که بیش از دو سال از اجرای آن سپری می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیگدلو در ادامه سخنان خود مدت قانونی برای اجرای طرح‌های عمرانی در طرح‌های تفصیلی شهرهای استان را 10 سال اعلام کرد و افزود: در صورت اجرا نشدن طرح‌ها در زمان پیش‌بینی شده طرح به یقین قابلیت خود را از دست می‌دهد.

وی با یادآوری این‌که اراضی شهری با کاربری‌های مختلف برای مردم شهر خلخال مشکل‌ساز شده است، تصریح کرد: برای حل مشکلات شهرداری خلخال در زمینه محدودیت زمین برای ساخت و سازهای شهری قول مساعد داده است به طوری که شهرداری خلخال در مواردی که زمین با کاربری فضای سبز تبدیل به مسکونی شده با اخذ 50 درصد از بهای ارزش زمین باید اقدام به صدور پروانه ساخت و یا پایان کار بکنند.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه از اختصاص یک‌هزار و 500 متر زمین برای احداث زورخانه شهر خلخال خبر داد.

ذبیح‌الله عبداللهی خاطر نشان کرد: این فضا از کاربری فضای سبز زمین موقوفه واقع در خیابان شهید رجایی خلخال است که برای این پروژه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول