اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت خبر داد

حضور 250 دانش‌آموز سردشتی در مسابقات اندیشمندان کوچک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت از حضور 250 دانش‌آموز سردشتی در مسابقات اندیشمندان کوچک خبر داد.

حضور 250 دانش‌آموز سردشتی در مسابقات اندیشمندان کوچک

غلامرضا نصرالله‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش این منطقه در راستای ارتقای سطح تحصیلی و شکوفایی استعدادهای کودکان در مقاطع تحصیلی ابتدایی برنامه‌های مختلف و متنوعی را در دستور کار قرار داده است.

وی در این زمینه نقش خانواده‌ها را بسیار ریشه‌ای قلمداد کرد و افزود: مدرسه به‌عنوان خانه دوم فرزندان ما همواره در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقشی اساسی ایفا می‌کند اما پیش از این نقش مؤثر خانواده را نمی‌توان نادیده گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات این اداره در منطقه تصریح کرد: مسابقات اندیشمندان کوچک در منطقه سردشت با 250 اثر از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در دبستان 17 شهریور برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اقدام اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.

نصرالله‌پور با اشاره به استقبال پرشور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از این برنامه گفت: این مسابقات در سطحی بالا و با شور و نشاط بسیار مضاعف برگزار شده است.

وی در پایان خطاب به دستگاه‌های اجرایی منطقه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان اظهار کرد: باید همه مدیران و مسئولان اجرایی منطقه در راستای برگزاری برنامه‌های مفرح و با نشاط اوقات فراغت جوانان تلاش کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول