اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش مازندران:

سند جامع نیروی انسانی آموزش و پرورش نهایی شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سند جامع نیروی انسانی آموزش و پرورش نهایی شده است و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

سند جامع نیروی انسانی آموزش و پرورش نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اسکندر عباسپور عصر امروز در  همایش یک روزه معاونان پژوهشی و برنامه‌ریزی ادارات آموزش و پرورش مازندران در مرکز تربیت معلم این شهرستان با اشاره به اینکه نیروی انسانی برای اهداف آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: تربیت نیروی انسانی اصلی‌ترین وظیفه آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه تربیت‌ نیروی انسانی و حوزه فناوری اطلاعات از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شمار می‌رود، بیان کرد: تربیت نیروی انسانی در حوزه آموزش نیروهای شاغل در این مجموعه نیز در سند تحول دیده شده است.

 

عباسپور با اشاره به اینکه برای آموزش فرهنگیان دوره‌های حضوری، نیمه حضوری و مجازی تعریف شده است، افزود: هم‌اکنون دوره‌های حضوری و نیمه حضوری در حال انجام است و دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مجازی نیز در حال برنامه‌ریزی است که امیدواریم توسعه پیدا کند.

وی با اعلام اینکه با توجه به اهمیت نیروی انسانی سند جامع نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش ویرایش نهایی خود را طی کرده و در حال ابلاغ است، بیان کرد: این سند جامع با این ویژگی پس از انقلاب تاکنون ارائه نشده است.

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تاکنون دوره‌های آموزشی فرهنگیان حاصل چندانی نداشته است، گفت: آموزش فرهنگیان در قالب ضمن خدمت باید دچار تحول اساسی شود و تغییرات اساسی در آن صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد دوره‌های آموزشی مدرسه‌محور بخش مهمی از این مشکل برطرف می‌شود، اظهار کرد: آموزش‌ها باید به سمت کاهش هزینه‌ها و کارآیی بیشتر سوق داده شود.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول