اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش امیدیه خبر داد

ساخت مدرسه توسط خیر مدرسه‌ساز در امیدیه

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش امیدیه از ساخت یک مدرسه توسط خیر مدرسه‌ساز این شهرستان خبر داد.

ساخت مدرسه توسط خیر مدرسه‌ساز در امیدیه

جعفر سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: فرهنگ کمک و همیاری رساندن به اقشار مختلف در عرصه‌های کوچک و بزرگ جامعه باید نهادینه شود زیرا این امر منتج به پیشرفت و ارتقای جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه ساخت و ساز مدارس افزود: به تازگی کلنگ احداث مدرسه توسط خیر مدرسه‌ساز در این شهرستان زده شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش امیدیه تصریح کرد: این مدرسه توسط "حمید تقوی" خیر مدرسه‌ساز که قبلاً چند پروژه مدرسه‌سازی در پرونده دارد و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: کمک به ساخت و ساز مدارس سبب تعالی و شکوفایی استعدادهای فرزندان‌مان و به مراتب ارتقای بخش‌های علمی و اجتماعی کشور می‌شود.

سیفی در ادامه ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز بابت ساخت و احداث مدارس در مناطق محروم گفت: امیدواریم این حرکت گامی مؤثر در راستای نهادینه کردن فرهنگ خیرین در منطقه به تبع آن در کشور باشد.

وی همچنین اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه در پایان گفت: جوانان این منطقه از استعدادها و ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند و تنها باید زمینه بروز این قابلیت‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول