اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

نیازمند حمایت بیشتر خیرین مدرسه‌ساز هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهریار گفت: شرایط آموزش و پرورش در این شهرستان برای احداث کلاس درس و مدرسه جدید به صورتی است که نیازمند حمایت بیشتر خیرین مدرسه‌ساز هستیم.

نیازمند حمایت بیشتر خیرین مدرسه‌ساز هستیم

سید عباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: جامعه ایران از نظر میانگین سنی جوان است و این آمار در درون خود پیام‌هایی دارد.

وی تصریح کرد: در یک جامعه جوان نیازها به سمت و سوی مشخصی سوق پیدا می‌کند که مهم‌ترین آن احداث و راه‌اندازی مراکز آموزشی از جمله مدرسه و دانشگاه و همچنین اشتغالزایی است.

فرماندار شهریار با اشاره به مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان گفت: ما نیازمند احداث مدارس و کلاس‌های درس جدید در شهریار هستیم تا بتوانیم خدمات آموزشی ارائه شده به دانش‌آموزان را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم.

بخش مهمی از مدارس کشور توسط خیرین احداث می‌شود

جوهری در پاسخ به این پرسش که عملکرد خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان شهریار چگونه بوده است؟ گفت: در سراسر کشور بخش مهمی از مدارس توسط مردم خیر ایران اسلامی احداث شده و شهروندان حمایت بسیاری از نظام آموزشی کشور داشته‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان شهریار نیز مردم مومن و خیر بسیاری ساکن هستند که بخش مهمی از نیاز نظام آموزشی به کلاس درس را طی سال‌های اخیر با هزینه شخصی برآورده کردند.

فرماندار شهرستان شهریار متذکر شد: با وجود این تلاش‌ها و همچنین اعتبارات مالی خوبی که دولت در سال‌های اخیر برای این منظور اختصاص داده است، باز هم تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

جوهری تصریح کرد: به همین دلیل در بودجه سال جاری بخش مهمی از اعتبارات به احداث و بازسازی مدارس اختصاص یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای شهرستان شهریار به احداث مدارس جدید گفت: در دیدارهایی که با خیرین مدرسه‌ساز داشتم، ضمن تقدیر از آنها تاکید کردم که باید تلاش‌های خود را برای رفع نیاز نوجوانان شهریار افزایش دهیم.

جوهری در پایان تاکید کرد: با وجود اینکه حمایت‌های بسیاری از سوی خیرین مدرسه در سال‌های اخیر صورت گرفته است، نیازمند تلاش بیشتری از سوی آنها بوده و  امیدواریم روند ساخت مدرسه از سوی خیرین در شهریار با جدیت بیشتری تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول