اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

حفظ روحیه شهادت‌طلبی دشمنان را خلع سلاح می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، حفظ روحیه شهادت‌طلبی در نظام اسلامی را برای پیروزی بر دشمن حائز اهمیت دانست و گفت: حفظ روحیه شهادت‌طلبی در جامعه اسلامی به تعبیر امام راحل موجب می‌شود تا آمریکا هیچ غلطی نتواند انجام دهد.

حفظ روحیه شهادت‌طلبی دشمنان را خلع سلاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه بدرقه شهدای گمنام در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: استقبال پرشور مردم شهیدپرور کاشان به‌ویژه هیئت‌های مذهبی این شهرستان که رسالت تداوم راه امام حسین(ع) را بر عهده دارند قابل تحسین بود.

وی افزود: مردم دارالمؤمنین کاشان در استقبال از شهدای گمنام نشان دادند راه شهدا و نقش شهدا در جامعه مؤثر و کارآمد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خاطرنشان کرد: شهدای ما همچون مقتدای خود حضرت اباعبدالله(ع) دست از امیال دنیوی برداشتند و برای اعتلای کلمه الله و سرافرازی دین مبین اسلام، دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با دشمن به جبهه‌ها رفتند و به شهادت رسیدند و امروز رسالت سنگینی را که پیروی از آرمان‌های شهدا، امام شهدا و ولایت است، برعهده ما گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: شهدا به دلیل اخلاصی که داشتند پیش از شهادت خود از خدا می‌خواستند بعد از شهادت جنازه‌شان نیز پیدا نشود و امروز بعد از سال‌ها استخوان‌های آنها را جوانان نسل سومی که جبهه و جنگ را ندیده‌اند، چنین استقبال و تشییع باشکوهی را برای آنان برگزار می‌کنند.

حسینی یادآور شد: دشمن امروز تمام سرمایه‌گذاری خود را برای انحراف جوانان ایران اسلامی به‌کار بسته تا آنها را از راه شهدا و آرمان‌های آنها دور کنند، اما جوانان ما با حضور خود در استقبال از شهدای گمنام اشک ریختند و با آنها عهد و پیمان بستند تا راه شهدا و آرمان‌های آنان را ادامه دهند.

به گفته وی امروز ما نیاز به زنده نگه داشتن راه شهدا و اخلاص شهدای جوانی داریم که با وجود سن کم، اما با شهامت و رشادت به جنگ با دشمن رفتند و جانشان را در راه اسلام و نظام جمهوری اسلامی نثار کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان حفظ روحیه شهادت‌طلبی در نظام اسلامی را برای پیروزی بر دشمن حائز اهمیت دانست و بیان داشت: حفظ روحیه شهادت‌طلبی در جامعه اسلامی به تعبیر امام راحل موجب می‌شود تا آمریکا هیچ غلطی نتواند انجام دهد و توطئه‌های دشمن یکی بعد از دیگری مثل گذشته نقش بر آب شود.

وی متذکر شد: امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی ایران در اوج قدرت است و دشمن بعد از شکست در جنگ تحمیلی، در عرصه‌های اقتصادی، تحریم‌های اقتصادی، علم و فناوری، فشارهای سیاسی و در عرصه سیاست نیز توطئه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

مردم کاشان با حضور حماسی خود پیکر 96 شهید گمنام را از میدان جهاد این شهرستان در حالی‌که با گل‌های سرخ محمدی گلباران و با گلاب ناب کاشان عطرآگین کردند به طرف قم و بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) مشایعت و بدرقه کردند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول