اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید ساری:

جامعه ایثارگران جایی را برای اقشار مردم تنگ نکردند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری گفت: جامعه ایثارگران جایی را برای اقشار مردم تنگ نکردند.

جامعه ایثارگران جایی را برای اقشار مردم تنگ نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سعید رمضان‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند آنچه در نظام جمهوری اسلامی است متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است، اظهار داشت: اینگونه برداشت‌ها موجب شد تا خانواده شهدا و ایثارگران هویت خود را مخفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه قداست خانواده شهدا باید حفظ شود، تصریح کرد: برخی از خانواده‌های شهدا تاکنون هیچ درخواست و یا رقم ریالی از بنیاد طلب نکرده و حتی سنوات شهدا را از این نهاد اخذ نکردند.

رمضان‌زاده با بیان اینکه جامعه ایثارگری جایی را برای دیگر اقشار مردم جامعه تنگ نکردند، اضافه کرد: این تفکر منجر شد تا انگیزه کار از سوی خانواده ایثارگران کاهش یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری ادامه داد: قشر ایثارگر افرادی توانمند هستند و از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

این مسئول به فعالیت‌های بنیاد شهید در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت:  آنچه در بضاعت ما در نظام جمهوری اسلامی است انجام می‌دهیم که آنهم اندک است ولی در اجرای این کار کم هم کم‌کاری می‌کنیم.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت‌های خود را بزرگ‌نمایی نمی‌کند.

رمضان‌زاده با اشاره به اینکه حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی به بنیاد شهید محسوس است، خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی نیم نگاهی به بنیاد شهید نداشته باشند این نهاد نمی‌تواند به وظایف خود برسد.

این مسئول شهدا را نمود عینی ایثار در جامعه مطرح کرد و متذکر شد: یاد و خاطر شهدا در جامعه موجب می‌شود تا کم‌کاری و بی‌انصافی در کار نداشته باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری برپایی یادواره‌های شهدا را اقدامی فرهنگی در جامعه دانست و گفت: برپایی یادواره‌های شهدا ملی است و نباید سیستمی در اختیار شهدا باشیم.

وی تشکیل دفتر امور ایثارگران در شهرداری ساری را کاری مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: وجود این دفتر در شهرداری و یا دستگاه‌های دیگر باعث می‌شود تا امور مربوط به ایثارگران به نحو درستی پیش برود، ولی در سال‌های اخیر دفتر امور ایثارگران در شهرداری ساری تعطیل شد.

رمضان‌زاده درخواست برخی از خانواده‌های شهدا را اندک دانست و ادامه داد: برخی از خانواده‌های شهدا خواستار نصب عکس فرزند شهیدشان در خیابان محل سکونت خود شدند تا یاد شهید برای دوستان دوران نوجوانی و جوانی زنده باشد.

این مسئول اذعان داشت: برخی در این تصورند که عکس شهدا شهر را غم‌آلود می‌کند، ولی قصد بنیاد شهید شاد کردن قلب خانواده‌های شهدا و رضایت‌مندی آنان است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول