اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهر قدس تاکید کرد

ضرورت دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرقدس تاکید کرد که مسئولان این شهر باید به صورت مرتب و برنامه‌ریزی شده با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و از مشکلات آنها آگاه باشند.

ضرورت دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران

علی جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و سپس ایستادگی نظام و مردم در برابر زورگویی‌های غرب، همگی مرهون هدایت‌های ولایت و ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و خانواده معظم ایثارگران است.

وی تصریح کرد: اگر نبودند جوانانی که جان و مال خود را برای پیروزی و سپس حفظ انقلاب به اسلام و ولایت هدیه دادند، به طور قطع امروز ملت ما نمی‌توانست در برابر هجمه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ایستادگی کند.

نباید فداکاری شهدا و ایثارگران را فراموش کنیم

فرماندار شهرقدس با اشاره به تاکید مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا و امام شهیدان گفت: معظم‌له تاکید فرمودند که ارزش حراست از آرمان‌ها و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این امر نشان دهنده اهمیت تداوم راه شهیدان است.

جهانبخشی تاکید کرد: بنابراین همواره باید در تحقق این رهنمود ارزشمند تلاش کرده و حتی یک لحظه نباید فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران را فراموش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان بیش از دیگران متحمل رنج دفاع از انقلاب شدند، گفت: این عزیزان هر آنچه داشتند را به راه انقلاب و ولایت تقدیم کرده و آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های آنها است.

فرماندار شهرقدس ادامه داد: بنابراین وظیفه هر ایرانی است که از مشکلات و دغدغه‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران اطلاع داشته و تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام دهد.

جهانبخشی تاکید کرد: در این میان مسئولان وظائف بیشتری بر عهده دارند و به همین دلیل از تمام مدیران ارشد شهرستان خواسته‌ایم که به صورت مرتب و برنامه‌ریزی شده با این عزیزان و بزرگواران دیدار داشته و برای رفع مشکلات و برآورده‌ کردن نیازهای آنها پیش قدم باشند.

وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه مدیران انقلابی و ولایی شهرقدس همواره در حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تلاش کرده رابطه منظم و صمیمانه‌ای با خانواده شهدا و ایثارگران در این شهر دارند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول