اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری:

نجات از اسارت نفس و استکبار هدف غایی شهادت است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: راه و رسم شهادت، راه عزت و نجات از اسارت نفس و استکبار است.

نجات از اسارت نفس و استکبار هدف غایی شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر قلی‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در بازفت اظهار داشت: عشایر در حساس‌ترین لحظات نقش خود را ایفا کرده‌اند.

وی افزود: بسیج عشایری در صحنه‌های جنگ، با تمام قدرت حاضر شد و با روحیه بسیار قوی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرد.

قلی‌زاده با بیان اینکه عشایر، یکی از مهم‌ترین بخش‌های مردمی در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بودند، گفت: عشایر در نقاط مختلف مرزی به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری آزادگی، فداکاری و ایثار در راه ‌اسلام را از خصلت‌های عشایر نامید و گفت: عشایر به عنوان یک رکن قوی در حراست از مرزهای ایران، باید همواره مورد توجه باشند و از همین رو حضرت امام خمینی (ره) در مورد عشایر فرمودند "عشایر ذخایر انقلابند".

وی در ادامه با بیان وظایف ما در قبال شهدا اظهار کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی کمتر از شهادت نیست چراکه راه و رسم شهادت، راه عزت و نجات از اسارت نفس و استکبار است.

قلی‌زاده با قدردانی از زحمات و از خودگذشتگی‌های خانواده‌های معظم شهدا گفت: اگر ایثار و از خودگذشتگی‌های شهیدان و خانواده‌های آنها نبود ما هرگز طعم حکومت اسلامی را نمی‌چشیدیم.

وی بزرگ‌ترین ثمره دفاع مقدس را رسیدن به مرزهای خودکفایی در بسیاری از عرصه‌های اقتصادی، ‌نظامی، سیاسی، حاکمیتی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: همه این ثمرات در سایه مجاهدت ملت رشید ایران در 32 سال گذشته به دست آمده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول