اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

تبلیغات پیرامون حجاب ‌کم است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: تبلیغات پیرامون حجاب در جامعه کم است.

تبلیغات پیرامون حجاب ‌کم است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه حجاب و عفاف این شهرستان اظهار داشت: تبلیغات پیرامون حجاب و عفاف در جامعه کم است و باید تدابیر بیشتری پیرامون این مسئله اندیشیده ‌شود.

وی حجاب را از جمله مباحث مهم مطرح در سطح کشور عنوان کرد و افزود: جمعیت محجبه‌های شهرستان شهربابک بیشتر از بد‌حجاب‌هاست در یک شهر فرهنگی مانند شهربابک با مردمانی مؤمن و متدین به هیچ‌ وجه نباید بد‌حجاب باشد.

منتظری همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند، زن‌های محجبه نمی‌توانند در میدان‌های مختلف شرکت کنند اما زنان محجبه و متدین ما در همه ‌قضایا جزو پیشروان بوده‌اند.

وی بیان داشت: عده‌ای خیال می‌کنند زن تا وقتی بد‌حجاب و بی‌اخلاق نباشد، نمی‌تواند در میدان‌های گوناگون اجتماعی و سیاسی وارد شود.

‌امام جمعه شهربابک افزود: در همین انقلاب در بعضی از نقاط کشور زن‌ها زود‌تر از مردها اجتماع راه می‌انداختند در خیابان‌ها حرکت‌ و مقابله می‌کردند.

وی خاطر ‌نشان کرد: بحثی که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته این است که حجاب مایه تشخص و آزادی زن است، بر‌خلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهر‌بینانه مادی‌گرایان‌، مایه اسارت زن نیست و زن با برداشتن حجاب‌های خود با عریان کردن آن چیزی که خدای متعال و طبیعت‌ پنهان بودن آن را از او خواسته، خود‌ را کوچک‌، سبک و کم‌ارزش می‌کند.

وی ‌گفت‌: حجاب وقار، متانت و ارزش‌گذاری زن است، حجاب سنگین شدن کفه آبرو و احترام زن است، این را باید قدر دانست و‌ از اسلام به خاطر مسئله حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول