اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت عنبرآباد:

حجاب و عفاف حضرت زینب الگویی برای زنان جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: حضرت زینب (س) با حفظ عفاف و حجاب خود در تمام صحنه‌ها، بهترین الگو برای زنان جهان اسلام به شمار می‌روند.

حجاب و عفاف حضرت زینب الگویی برای زنان جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در جمع معتکفان شهرستان عنبرآباد با تسلیت وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: یکی از بارزترین الگوها برای تمام انسان‌ها به ویژه زنان مسلمان شخصیت و صبر جمیل این بانوی بزرگوار است.

وی افزود: اگر مروری بر زندگی این بانوی عظیم‌الشأن داشته باشیم، مصیبت‌ها و مشکلات فراوان وی را به خوبی درک می‌کنیم و می‌توانیم از نحوه برخورد ایشان با مشکلات درس‌ بگیریم.

دشت‌آبادی تصریح کرد: حضرت زینب (س) در مصیبت وفات رسول خدا (ص) به دلیل انس فوق‌العاده‌ای که با وی داشت، رنج عظیمی را تحمل کرد و همراه مادر بزرگوارشان در فراق ایشان سوخت.

وی ابراز داشت: همچنین وی مصائب زیاد دیگری در زمان شهادت پدر، مادر و برادران بزرگوارش دیدند، اما تا آخرین لحظه برابر کفر ایستاده و با تمام وجود با آنها مقابله کردند.

دشت‌آبادی عنوان کرد: حضرت زینب (س) با حفظ عفاف و حجاب خود در تمام صحنه‌ها، بهترین الگو برای تمام زنان جهان اسلام به شمار می‌روند.

امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: از آنجا که ماهیت دنیا سختی و مشکلات است و از سختی‌ها گریزی نیست، باید نحوه برخورد با آنها را به درستی آموخت.

وی اذعان داشت: باید در عصر کنونی سیره این بزرگواران را در راستای بهتر زیستن همواره با یاد خدا سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول