اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

قوت مدیریت محیط‌زیست، تأثیر مستقیمی در جامعه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: قوت در مدیریت محیط‌زیست در زندگی مردم تأثیر مستقیم و محسوس دارد.

قوت مدیریت محیط‌زیست، تأثیر مستقیمی در جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی‌نمازی صبح امروز در دیدار با کارکنان محیط زیست کاشان با تبریک هفته محیط‌زیست اظهار داشت: محیط‌زیست متعلق به همه است و برای حفاظت از آن باید همه آحاد جامعه همکاری داشته باشند تا بتوان آن را سالم به نسل‌های آینده رساند.

وی افزود: منشأ اصلی آلودگی محیط‌زیست انسان‌ها هستند و بی‌توجهی آنان به محیط‌زیست باعث به مخاطره افتادن امنیت سلامت اجتماعی شده است.

امام جمعه کاشان یادآور شد: حملات و تهاجمات نظامی آمریکا به کشورهای همسایه ایران از جمله عراق و افغانستان موجب آلوده شدن محیط‌زیست به اثرات شیمیایی به خصوص اورانیوم در این دو کشور شده که با ایجاد طوفان‌های موسومی در این دو کشور، فضای ایران را نیز تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: طوفان‌های عراق که همراه با ریزگردهای آلوده است در حال حاضر تمام استان‌های مرزی ایران و حتی استان‌های مرکزی کشور را تحت تأثیر قرار داده است و موجب تهدید امنیت و سلامت شده است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان در ادامه، ارائه گزارش فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را موجب خرسندی دانست و ضمن تجلیل از خدمات مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، این فعالیت‌ها را ناکافی خواند و گفت: برای فعالیت نباید همیشه در یک نقطه متوقف شویم، بلکه باید به‌طور دائم درحال پیشروی به سوی اهداف باشیم.

این مسئول حضور مسئولان در اول وقت اداری در محل کار و ترک محل خدمت بعد از وقت اداری را نشانه صداقت کاری و مسئولیت‌پذیری دانست و افزود: انجام امور نباید باری به جهت باشد و باید برخلاف افرادی که با تأخیر در محل کار حاضر و زودتر از وقت اداری محل خدمت خود را ترک می‌کنند نسبت به انجام وظیفه تعهد لازم صورت پذیرد.

نمازی مردم را زمان‌‌شناس و شایسته خدمت بیشتر دانست و اذعان داشت: مردم از مسئولان انتظار دارند صادقانه و با تلاش مضاعف از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده کنند و درامور محوله به روزمرگی دچار نشوند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول