اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان اعلام کرد

افزایش نرخ فروش گندم به کارخانجات آردسازی

خبرگزاری فارس: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از افزایش نرخ فروش گندم به کارخانجات آردسازی خبر داد.

افزایش نرخ فروش گندم به کارخانجات آردسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‌پور اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت نرخ فروش گندم اعم از تولید داخلی و وارداتی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران به کارخانجات آردسازی و سایر متقاضیان به ازای هر کیلوگرم 465 تومان و گندم دروم 485 تومان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: نرخ گذشته دولت مبنی بر فروش انواع گندم به کارخانجات قیمت 440 تومان اعلام شده بود که بر اساس مصوبه جدید هیئت دولت این نرخ به 465 تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان افزود: به دنبال افزایش نرخ فروش گندم به کارخانجات و صنایع تبدیلی و به دلیل همزمانی اعلام این نرخ با نرخ جدید خرید تضمینی گندم، این شائبه و ذهنیت در بین برخی از گندم‌کاران گلستانی به وجود آمده است که نرخ خرید تضمینی گندم به 465 تومان افزایش یافته که باید به اطلاع عموم کشاورزان زحمتکش گلستانی برسد نرخ خرید گندم طبق اعلام قبلی همان 420 تومان است و هیچ‌گونه افزایشی در این حوزه به وجود نیامده است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول