اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اعتبار هیئت‌های ورزشی ابهر بیش از مرکز استان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اعتبار هیئت‌های ورزشی شهرستان ابهر بیش از مرکز استان است.

اعتبار هیئت‌های ورزشی ابهر بیش از مرکز استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، تورج رحمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه استان زنجان تا پیش از سال 85 سرانه ضعیفی در حوزه ورزش داشت، اظهار داشت: این امر کمتر از 22 سانتی‌متر بود و امروز به بیش از 73 سانتی‌متر رسیده است که 35 سانتی‌متر دیگر نیز در حال احداث داریم.

وی افزود: برای اجرای هر کاری نیاز به سخت‌افزار آن کار است و باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم تا بخش نرم‌افزاری شامل حضور مردم را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه طی چهار سال تعداد 25 پروژه در شهرستان ابهر افتتاح شده است، ابراز داشت:‌ 18 پروژه نیز در دست احداث داریم و چند پروژه ویژه نیز در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: سالن 3 هزار نفری ابهر، مجموعه ورزشی عسلک و شهید فهمیده از پروژه‌های مهم این شهرستان است که برای این سه پروژه در سال 91 اعتبار 9 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رحمانی اعتبار استخر سلطانیه را یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مناقصه سکوی تماشاچی سلطانیه نیز صورت گرفته است.

وی از پیشرفت 60 درصدی استخر شنای شهرهای هیدج و صائین‌قلعه خبر داد و بیان داشت: امیدوار هستیم که تا پایان سال این دو پروژه را به مردم شهرهای هیدج و صائین‌قلعه تحویل دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: نگاه ما به استان نگاه استانی است و بر مبنای تلاش، برنامه و فاکتورهایی که برای خود تعریف کرده‌ایم، استانی فکر کرده و در قبال کل استان تکلیف داریم.

وی با بیان اینکه اعتبار هیئت‌های ورزشی ابهر بیش از مرکز استان است، گفت: این مهم به دلیل تلاش این شهرستان است.

رحمانی با بیان اینکه استان‌ زنجان در اعتبارهای دولتی از استان‌های پیشرو در کشور است، گفت:‌ ورزش یکی از مطالبه‌های جوانان است و ما نیاز به همکاری همه‌جانبه مسئولان داریم.

وی به استخدام نیروهای جدید در اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: با این استخدام هیچ پست بلاتصدی در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر نخواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: هر 33 پست بلاتصدی استان را گرفته‌ و اولویت را به بومی‌های شهرستان داده‌ایم.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول