اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خزانه‌دار کل جمعیت هلال‌احمر:

استفاده از اعتبارات استانی هنرمندی می‌خواهد

خبرگزاری فارس: خزانه‌دار کل جمعیت هلال‌احمر گفت: هنر مدیران جمعیت هلال‌احمر هر کدام از استان‌های کشور، استفاده از اعتبارات استانی و برقراری تعاملات لازم با استانداری است.

استفاده از اعتبارات استانی هنرمندی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی علیپور ظهر امروز به مناسبت برگزاری چهارمین همایش کشوری ناظران هلال که اصفهان میزبانی آن را برعهده داشت، گفت: با اینکه مدیران جمعیت هلال‌احمر استان‌ها باید هنر خود را برای جذب اعتبارات استانی به خوبی نشان دهند، با این حال تلاش داریم عدالت را نیز نسبت به جمعیت سرانه هر استان مراعات کنیم.

وی در این جلسه که ناظران استان‌های مختلف کشور حضور داشتند صحبت‌های خود را در قالب آمار و ارقام و با استفاده از پاورپوینت به نمایش درآورد و گفت: در سال 1390 جمعیت هلال‌احمر از پنج نوع اعتبار برخوردار بوده است که این اعتبارات در سال 1391 نیز ادامه دارد.

خزانه‌دار کل جمعیت هلال‌احمر درآمد‌های اختصاصی، درآمدهای عمومی، بند هشت، درآمد‌های داخلی و تملک دارایی‌ها را جزو پنج اعتبار جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد و بیان داشت: بند هشت، بندی است که در بودجه سنواتی کشور در سال 1390 برای نوسازی و به‌سازی جمعیت هلال‌احمر در امداد‌های زمینی، دریایی و هوایی قرار داده شده بود که این بند در بودجه سال 1391 به عنوان بند 82 معروف شده است.

وی به بیان گزارش تفریغ بودجه سال 1390 پرداخت و در ضمن صحبت‌های خود اشاره‌ای به صورت عملکرد استان‌‌ها کرد و گفت: از بودجه پیش‌بینی شده 60 میلیارد تومانی این حوزه 74 درصد آن دریافت شده است.

علیپور در مورد بودجه ملی که بخش از صورت عملکرد تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است، بیان داشت: در سال گذشته بودجه‌های جمعیت هلال‌احمر متمرکز بوده است، اما در حال حاضر سیاست‌های دولت بر مبنای تمرکززدایی قرار دارد که بر این اساس چنین بودجه‌هایی، بودجه‌ خاص استانداری‌هاست.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به سومین انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر کرد و اظهار داشت: استان اصفهان در این انتخابات از نظر رشد انتخاباتی، در سطح کشور مقام سوم را از آن خود کرده است.

به گزارش فارس، در چهارمین همایش کشوری ناظران هلال، ناظران استان‌های مختلف به طرح مسائل داخلی خود پرداخته و با امیر فراتی (معاون اداره‌کل ارزیابی و عملکرد جمعیت هلال‌احمر) رایزنی‌های لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول