اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی استانداری کردستان خبر داد

اجرای طرح خانه سلامت حرکتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی استانداری کردستان اجرای طرح خانه سلامت در استان را حرکتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

اجرای طرح خانه سلامت حرکتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عطا رحمانی آبیدر امشب در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خانه سلامت در هر محله و منطقه‌ای به منظور شناسایی آسیب‌های اجتماعی بومی منطقه و شناسایی رفتارها و برخی شاخص‌های فرهنگی در آنجا راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح زمینه افزایش آگاهی مردم در خصوص رفتارهای اجتماعی فراهم شده و سلامت جسمی،ٰ روحیٰ، روانی افراد جامعه نیز ارتقا می‌یابد.

به گفته وی، توسعه مهارت‌های اجتماعیٰ شهروندان و ترویج روابط سالم شهری نیز از دیگر اهداف و دلایل ایجاد خانه سلامت در استان است.

معاون اجتماعی استانداری کردستان یادآور شد: در راستای اجرای این طرح و براساس اساسنامه خانه سلامت کمیته‌هایی به منظور برنامه‌ریزی، هدایت، نظارت، حمایت و گسترش خانه‌های سلامت تشکیل می‌شود.

رحمانی آبیدر اضافه کرد: باید در راستای اجرای این طرح نیز از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم و زمینه مشارکت مردم را نیز فراهم کنیم.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: هر حرکتی که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان انجام شود، ارزشمند است.

محسن شجاعی بیان کرد: این‌گونه طرح‌ها همواره با استقبال مردم همراه می‌شود و زمینه مشارکت مردم نیز باید با برنامه‌ریزی دقیق فراهم شود.

وی اضافه کرد: بررسی پیشینه اجرای طرح و ابعاد اجرایی آن نیز باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد و تمامی ابعاد این مهم مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول