اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس گیلان خبر داد

آمادگی پلیس گیلان برای برگزاری نشست‌های تخصصی آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: پلیس آماده همکاری با کمیته امداد استان در برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون آسیب‌های اجتماعی و معضلات پیش روی خانواده‌هاست.

آمادگی پلیس گیلان برای برگزاری نشست‌های تخصصی آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید مرٱت ظهر امروز در نشست تخصصی حوزه معاونت اجتماعی پلیس با کارشناسان اداره کل کمیته امداد گیلان اظهار کرد: این نشست با هدف پیشگیری و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، تعامل سازنده و انجام مداخلات روانی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی برگزار شده است.

وی با تشریح ماموریت‌های پلیس در راستای امنیت عمومی و اهمیت آن در کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی افزود: تعامل بین‌بخشی نقش مهمی در پیشگیری جرایم دارد و با استفاده از فضاهای آموزشی، ظرفیت‌ها و بسترهای موجود می‌توان گامی موثر برای برطرف کردن معضلات و آسیب‌های اجتماعی جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها برداشت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان، آمادگی پلیس را برای همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در برگزاری همایش‌ها، نشست‌های تخصصی پیرامون آسیب‌های اجتماعی و معضلات پیش روی خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه اعلام کرد.

وی خواستار برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی و آگاه‌سازی ویژه کارکنان، فراگیران و جمعیت‌های ویژه آن سازمان در پیشگیری از آسیب‌ها شد.

مرٱت با تاکید بر همکاری در فعالیت‌های مشارکتی مرتبط با ماموریت سازمانی در مناسبت‌های ویژه ایام سال خاطرنشان کرد: با تبادل اندیشه و بهره‌گیری از فرصت‌های متقابل می‌توان از ظرفیت‌های هر دو سازمان استفاده کرد.

کارشناسان کمیته امداد گیلان نیز در نشست مذکور با ابراز خرسندی از تدابیر پلیس، آمادگی خود را برای همکاری در مسائل آموزشی و پیشگیری با پلیس اعلام کردند.

در پایان این نشست نیز پیش‌نویس تفاهمنامه همکاری بین دو نهاد معاونت اجتماعی پلیس و کمیته امداد استان منعقد شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول