اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

شناسایی ظرفیت‌ ارگان‌ها از اهداف تشکیل کار گروه نماز است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان شناسایی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی را در رابطه با برگزاری فریضه نماز از اهداف برگزاری جلسه با رابطین نماز اعلام کرد.

شناسایی ظرفیت‌ ارگان‌ها از اهداف تشکیل کار گروه نماز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید ناصری پیش از ظهر امروز در جلسه رابطین نماز استان زنجان اظهار داشت: ستاد اقامه نماز در طول سال چهار جلسه با رابطین نماز دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کند.

وی شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات ارگان‌های دولتی را از جمله اهداف برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز با رابطین نماز دستگاه‌های دولتی عنوان کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان استفاده مطلوب از ظرفیت‌های فکری رابطین نماز دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف را از دیگر دلایل برگزاری کارگروه برشمرد و ادامه داد: برگزاری این جلسات به انتقال تجربیات بین ارگان‌های دولتی در برگزاری بهتر نماز کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه رابطین نماز به شناسایی عوامل تضییع کننده نماز کمک شایان توجهی می‌کند.

ناصری ارتقای سطح آگاهی در مورد نماز و ایجاد تعامل و همکاری موثر بین ارگان‌های دولتی برای برگزاری بهتر نماز در دستگاه‌های مربوطه را از دیگر اهداف تعریف شده برای برگزاری جلسه با رابطین نماز اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت تکمیل و ارسال فرم‌های ارزیابی عملکرد ارگان‌ها تا پایان خرداد ماه است، ادامه داد: توضیحات مربوط به این فرم‌ها در جلسات برگزار شده با نمایندگان ارگان به صورت مفصل ارائه شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان به دعوت از نمایندگان 57 دستگاه اجرایی برای شرکت در جلسه رابطین نماز اشاره کرد و گفت: اغلب دعوت شدگان در جلسه حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای کارایی بهتر کار گروه رابطین نماز تشکیل سه کمیته پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: کمیته‌های آموزش و پژوهش، تبلیغ و ترویج و توسعه و تجهیز سه کمیته پیش‌بینی شده هستند.

ناصری به برگزاری جلسات کار گروه‌ها در محل استقرار ارگان‌های متقاضی اشاره کرد و ادامه داد: ستاد اقامه نماز آماده استفاده از نظرات کارشناسان حاضر در ارگان‌ها در راستای بهبود برگزاری نماز است.

وی با بیان اینکه هر جلسه رابطین نماز سه دستور جلسه دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری چهار جلسه در طول سال 12 دستور جلسه بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول