اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل محیط زیست استان بوشهر:

امسال پایان دفع غیراصولی دفع زباله‎ها در بوشهر است

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: تلاش ما این است که سال 91 پایان دفع غیراصولی زباله‎ها در سطح استان بوشهر باشد.

امسال پایان دفع غیراصولی دفع زباله‎ها در بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مهدی رضایی ظهر امروز در نشست کارگروه پسماند شهری شهرستان دشتی اظهار داشت: کارگروه پسماند شهری به عنوان متولی اصلی رعایت الگوهای ایمنی و سلامت شهروندان از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی یادآورشد: برای سال جاری برنامه‎های مهمی در دستور کار داریم تا بتوانیم در سال 91 به عنوان سال پاکسازی دفن غیراصولی زباله‎ها در استان بوشهر اقدام کنیم.

رضایی ادامه داد: لذا مصوبات جلسات کارگروه باید عملیاتی و اجرایی شود و هر ماه مصوبات بررسی شود تا نسبت به رفع مشکلات پسماندها اقدام کرد.

وی افزود: برای شهرهای گناوه، دیلم، ریگ و امام حسن چهار شهر شمالی استان بوشهر و هم‌چنین شهرهای برازجان و بوشهر نیز مکان‎یابی برای دفن زباله‎ها انجام شده است و امیدواریم برای تمام شهرهای استان بوشهر به زودی مکان‎یابی انجام شود.

معاون نیروی انسانی اداره کل حفاظت میحط زیست استان بوشهر گفت: دشتی نخستین شهرستان استان بوشهر است که این کارگروه را تشکیل داده است.

بخشدار مرکزی دشتی نیز در این نشست از اختصاص 200 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پسماند بیمارستان زینبیه خورموج و شهرداری‎های کاکی، شنبه و خورموج خبر داد.

سیدعبدالمحسن هاشمی‌زاده افزود: ضرورت صیانت از محیط زیست طبیعی و رعایت اصول فنی دفن و جمع‎آوری زباله‎های شهری امری حیاتی است.

وی اضافه کرد: برای مکان‎یابی دفن زباله‎های شهری در شهرداری‎های شهرستان بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان مسئول انجام شده است تا بهترین مکان برای این کار اختصاص یابد.

هاشمی‌زاده تصریح کرد: در کمیته برنامه‎ریزی شهرستان اعتبارات لازم برای بیمارستان زینبیه خورموج و شهرداری‎ها به منظور خرید تجهیزات لازم و رعایت دفن اصولی زباله‎ها در نظر گرفته خواهد شد.

بخشدار مرکزی دشتی یادآور شد: مطب‎های خصوصی نیز باید زیر نظر مسئولان شبکه بهداشت و با رعایت تمام جوانب و ضوابط ایمنی نسبت به پسماندهای بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول