اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان ‌جنوبی:

30 درصد ارزش افزوده خراسان ‌جنوبی از بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان ‌جنوبی گفت: 30 درصد ارزش افزوده استان متعلق به بخش کشاورزی است.

30 درصد ارزش افزوده خراسان ‌جنوبی از بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، غلامرضا هادربادی بعد از ظهر امروز در جمع کشاورزان و دامداران شهرستان نهبندان اظهار کرد: در نهبندان حرکت کشاورزی پر‌شتاب بوده و این امر با نگاه مسئولان شهرستان و دولت عدالت‌محور محقق شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان محلی، جهادگران بخش کشاورزی و دامداران نهبندان تا‌کنون در توسعه بخش کشاورزی این شهرستان نقش بسزایی را ایفا کردند، تصریح کرد: گسترش بخش کشاورزی در استان مهم است اما در نهبندان با توجه به شرایط مرزی و امنیتی و اینکه دروازه ورودی خراسان بزرگ بوده، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان ‌جنوبی ادامه داد: با توسعه بخش کشاورزی در شهرستان مرزی نهبندان می‌توانیم از مهاجرت روستاییان و خالی شدن روستاها جلوگیری به عمل آورده و علاوه بر ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم نیز سبب پایداری امنیت در این شهرستان شویم.

هادربادی، نهبندان را برترین شهرستان استان در زمینه تسطیح و یکپارچه‌سازی اراضی عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون در 2 هزار هکتار زمین زراعی این شهرستان عملیات تسطیح و یکپارچه‌سازی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نهبندان در زمینه‌های کشت گلخانه‌ای، مجتمع‌های دامپروری، شتر، خرما و زیتون توانسته مقام نخست استان را کسب کند که این همه شاخص نشان از استعدادهای بالقوه و ظرفیت‌های فراوان نهبندان برای توسعه و پیشرفت دارد.

حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان نیز در این مراسم بخش کشاورزی و دامداری را مهم‌ترین بخش برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و تصریح کرد: کشاورزی شغل با ارزشی است چرا که حلال‌ترین روزی با تلاش در این بخش به دست می‌آید.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول