اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تعیین قیمت محصولات کشاورزی در سازمان بازرگانی توجیهی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تعیین قیمت محصولات کشاورزی در سازمان بازرگانی توجیهی ندارد.

تعیین قیمت محصولات کشاورزی در سازمان بازرگانی توجیهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری با تبریک ایام بعثت اظهار داشت: وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) نعمت بزرگ و هدیه‌ای گرانقدر الهی به مردم جهان است و ما مسلمانان باید قدردان این موهبت و هدیه‌ای الهی باشیم.

وی در ادامه با تسلیت ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) تصریح کرد: سخن و پیام امام موسی کاظم(ع) به مسلمانان این است که نسبت به امور دینی بی‌تفاوت نباشیم و مردم در بیان مسائل دینی مرد عمل باشند.

 

* برای احیای تولید ملی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه با اشاره به هفته جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی باید تلاش کنیم امور مربوط به کشاورزی به طور صحیح و اصولی در مازندران احیا شود.

وی تاکید کرد: برای احیای تولید ملی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و نسبت به اصلاح زیرساخت‌های تولید در بخش کشاورزی اقدام کنیم تا کشاورز و کسب و کار کشاورزی در مازندران از جایگاه مناسبی برخوردار شود.

 

* تعیین قیمت محصولات کشاورزی در سازمان بازرگانی توجیهی ندارد

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به برخی چالش‌های پیش‌روی کشاورزی بیان داشت: وقتی جهاد کشاورزی مسئول تولید این بخش هست در زمینه قیمت‌گذاری این نهاد باید پیش‌قدم باشد و تعیین قیمت محصولات کشاورزی در سازمان بازرگانی  توجیهی ندارد.

وی در ادامه خواستار احیا و ایجاد صنایع وابسته به کشاورزی در مازندران شد.

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: نمایندگی جایگاه بزرگ خدمتگزاری است و نمایندگان در مجلس به جای پرداختن به برخی حاشیه‌ها به فکر اصلاح قوانین و مقررات به نفع عامه مردم باشند.

 

* نمایندگان مجلس از هرگونه حاشیه‌های سیاسی و اخلاقی به دور باشند

وی یادآور شد: انتظار مردم از نمایندگان مجلس در دوره تصدی‌گری کرسی همان بیاناتی است که رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مطرح کرده و نمایندگان مجلس قانونی را در این ارگان بزرگ ایران اسلامی تصویب کنند که کارآمد، به روز و قابلیت اجرایی داشته باشد.

طبرسی ادامه داد: نمایندگان مجلس به دور از هرگونه حاشیه ساختن در اطراف خود به فکر رفع امور مردم باشند و تلاش کنند در طی دوره چهار ساله نمانیدگی مجلس از هرگونه حاشیه‌های سیاسی و اخلاقی به دور باشند.

 

* باید 4 نفر از نمایندگان مازندران برای کسب کرسی کمیسیون کشاورزی پیش‌قدم می‌شدند

وی در ادامه با اشاره به عضویت یک نفر از نمایندگان مجلس مازندران در کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: انتظار ما این بود که چهار نفر دیگر از نمایندگان مردم مازندران برای کسب کرسی کمیسیون کشاورزی پیش‌قدم باشند تا دغدغه‌های کشاورزان را به گوش مسئولان از تریبون مجلس اعلام کنند.

 

* کشاورزان با دست‌های پینه‌بسته به شما رای دادند

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به نمایندگان مجلس یادآور شد: همین کشاورزان با دست‌های پینه بسته به شما رای دادند تا در مجلس زبان گویای آنها باشید.

وی در ادامه خواستار تقویت و حمایت جدی از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی شد و بیان داشت: مسئولان تنها به فکر جمع‌آوری و ارائه آمار و ارقام نباشند و با آمار و ارقام، کشور گل و بلبل نمی‌شود.

 

* برخی از آمارهای ارائه شده مثل آمار نوروزی ممکن است اشتباه باشد

امام جمعه ساری در ادامه به برخی آمارهای ارائه شده در سفر نوروزی اشاره کرد و گفت: برخی از آمارهای ارائه شده مثل آمار نورزی ممکن است اشتباه باشد.

وی ادامه داد: در آماری که از تردد مسافران در ایام نوروز ارائه می‌شود مشابه این آمار در گرگان نیز ارائه می‌شود و با استناد به این آمار نمی‌شود برای استان برنامه‌ریزی کرد.

طبرسی تاکید کرد: باید به فکر رفع گرفتاری‌های مردم باشیم و سخنان رهبر معظم انقلاب در رفع امور و مشکلات مردم را نصب العین قرار دهیم.

 

* اقدام انقلابی سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای

وی در ادامه به موضوع دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای در کشور اشاره کرد و اذعان داشت: دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) در داخل و خارج از کشور می‌دهد و مردم ما باید قدر امنیت موجود در کشور را بدانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان تاکید کرد: این اقدام انقلابی و خداپسندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول