اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 تا 31 خرداد ماه جاری

همایش بزرگ قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان از برگزاری همایش بزرگ قرآنی در شهرستان فارسان از 29 تا 31 خرداد ماه جاری خبر داد.

همایش بزرگ قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری این همایش قرآنی به عنوان همایشی بی‎نظیر در سطح خود یاد کرد و اظهار داشت: افزایش زمینه کار و فعالیت قرآنی در استان، معرفی نیروهای فعال قرآنی در چهارمحال و بختیاری و ایجاد رقابت میان فعالان قرآنی از مهم‎ترین اهداف برگزاری این همایش به شمار می‎رود.

وی به برنامه‎های اجرایی این همایش اشاره کرد و افزود: برگزاری چندین مسابقه قرآنی، برگزاری مسابقات قرائت قرآن از مهد کودک تا سالمندان و برگزاری مسابقه تفسیر جزء اول قرآن کریم از مهم‎ترین این برنامه‎هاست.

امام جمعه فارسان زمان آغاز برگزاری این همایش را دوشنبه 29 خرداد اعلام کرد و گفت: این همایش تا چهارشنبه 31 خرداد ماه ادامه و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

امام جمعه فارسان از ارسال 60 مقاله قرآنی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: یک نمایشگاه قرآن‎های خطی نیز در حال حاضر در فارسان برگزار شده است که برخی از این قرآن‌ها مربوط به 200 سال قبل هستند.

وی بر ضرورت توجه به علوم و هنرهای دینی و اسلامی در این استان و ترویج و آموزش آن تاکید کرد و افزود: نباید برنامه‌ها در این سرزمین منحصر به برخی هنرهایی شود که چندان هم ارزشی برای انسان ندارد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول