اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

22 مؤسسه قرآنی در سوادکوه فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی گفت: 22 مؤسسه و خانه قرآن در سوادکوه فعالیت می‌کنند.

22 مؤسسه قرآنی در سوادکوه فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت الاسلام حسین ذاکری‌خطیر پنجشنبه شب در جلسه ماهانه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه با اشاره به این مطلب که اخلاق از شاخص‌های مهم و تاثیرگذار انسان برای رسیدن به قله‌های عزت است، بیان داشت: عفو و بخشش انسان موجب عفو بخشش الهی می‌شود و غضب و ظلم موجب عذاب الهی در دنیا و آخرت را به همراه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر انجام مشورت در کارها، افزود: مشاوره به بیان حضرت علی (ع) شرکت در عقل دیگران است.

این مسئول از فعالیت 22 مؤسسه و خانه قرآن در سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: هفت مؤسسه فعال قرآنی در شهرهای شیرگاه، زیراب و پل سفید و 15 خانه قرآن فعال در روستاهای این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی از حضور 300 مربی دارای گواهینامه قرآنی در سوادکوه خبر داد و گفت: بیش از 80 نفر از مربیان قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه به صورت فعال با موسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه در ارتباط هستند.

ذاکری‌خطیر، توسعه فعالیت قرآنی در جامعه را موجب تعالی و رشد در ابعاد مختلف توصیف کرد و گفت: از همکاری و همراهی ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه برای فعالیت‌های قرآنی استقبال می‌کنیم.

 

* 70 فعالیت برای طرح‌های آموزشی قرآنی تعریف شد

 

 

عمران اکبرنژاد کارشناس کانون قرآن تبلیغات اسلامی سوادکوه نیز با اشاره به این مطلب که بیش از 70 فعالیت برای طرح‌های آموزشی در واحد کانون قرآن تعریف شده، عنوان کرد: طرح‌های قرائت 1 تا 8، حفظ، مفاهیم، تربیت کادر تخصصی و دارالتحفیظ بخشی از طرح‌های قرآنی تبلیغات اسلامی است.

کارشناس کانون قرآن تبلیغات اسلامی سوادکوه افزود: برای سال 91 تعداد 49 طرح قرآنی از طرف دارالقرآن استان به عنوان سهمیه شهرستانی تعیین شده و ما سعی می‌کنیم علاوه بر این طرح‌های استانی از سایر منابع نیز به منظور افزایش کمّی و کیفی فعالیت‌های قرآنی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح‌های آموزشی، طرح‌های تبلیغی، ترویجی و اجتماعی نیز در دستورکار ما قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول