اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

طرح قرآنی 1446 در موسسات قرآنی کرمانشاه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح قرآنی 1446 در موسسات قرآنی استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

طرح قرآنی 1446 در موسسات قرآنی کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی گفت: ثبت‌نام طرح قرآنی 1446 همزمان با سایر مراکز و مساجد در موسسات قرآنی استان کرمانشاه در حال اجراست.

آفتابی افزود: این طرح در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج حفظ قرآن کریم که به‌‌عنوان مقدمه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور است، برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: از آنجا که این طرح به‌عنوان یک راهبرد قرآنی مدنظر بوده است، برنامه‌های آموزشی و ترویجی در تمامی شبکه‌های صدا و سیما طبق جدول زمان‌بندی شده پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام علاقمندان به حفظ جزء 30 قرآن از تاریخ 24 خرداد تا 30 خرداد ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به موسسات قرآنی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند. 

آفتابی خاطرنشان کرد: این طرح، طی چند سال گذشته به‌صورت کشوری به اجرا در آمده و پیش‌بینی می‌شود در پایان طرح، تعداد هزار نفر از قرآن‌آموزان در موسسات قرآنی از حافظان جزء سی قرآن‌کریم باشند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول