اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرهنگ عمومی کوثر مطرح شد

فعالان قرآنی کوثر بیمه تکمیلی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فعالان قرآنی، هنرمندان و روزنامه‌نگاران شهرستان کوثر طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بیمه تکمیلی می‌شوند.

فعالان قرآنی کوثر بیمه تکمیلی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوثر صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان کوثر اظهار داشت: ایجاد سطح قابل قبولی از رفاه برای این قشر از جامعه در نظر گرفته شده و ما از سال قبل نسبت به برقراری بیمه تکمیلی فعالان قرآنی، هنرمندان و روزنامه‌نگاران شهرستان کوثر اقدام کرده‌ایم.

سعید معصومی با بیان اینکه هم اکنون متقاضیان واجد شرایط شهرستان کوثر زیر پوشش بیمه هستند، افزود: پس از اطلاع‌رسانی گسترده برای برقراری بیمه تکمیلی این افراد، پرونده آنها که متقاضی برقراری بیمه تکمیلی بودند به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شد و کارت بیمه برای آنها صادر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوثر در ادامه ابراز داشت: بیش از 90 درصد مصوبات شورای فرهنگی عمومی این شهرستان اجرایی شده است.

معصومی افزود: سال گذشته 23 مصوبه در جلسات شورای فرهنگ عمومی کوثر تصویب و از این تعداد 21 مصوبه اجرایی شد.

وی تصریح کرد: برخی از این مصوبات در زمینه‌های تحکیم خانواده و آسیب‌های اجتماعی است که نیازمند زمان زیاد برای اجرایی شدن است.

این مسئول بیان داشت: مصوبات اجرا شده شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته به تقویت و ارتقای فرهنگ عمومی مردم از جمله کاهش موازی‌ کاری دستگاه‌های اجرایی، فرهنگ‌سازی در مدیریت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و کاهش چشمگیر عدم استفاده از بدعت‌ها در مراسم، کار و کارآفرینی، افزایش حضور مردم در مناسبت‌ها، فرهنگ مسئولیت‌پذیری و برنامه‌های فرهنگی و معنوی منجر شده است.

معصومی یادآور شد: موضوع انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اطلاع‌رسانی با هدف حضور گسترده مردم در انتخابات طی سال گذشته در دستور کار این شورا قرار گرفت و توانستیم در راستای وفاق، وحدت و حضور حداکثری مردم در این عرصه سیاسی نقش موثری را ایفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جلسات شورای فرهنگ عمومی کوثر در سال گذشته توسعه فرهنگ قرآنی مورد بحث و در دستور کار قرار گرفت، افزود: این اداره در سال جاری نیز شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در دستور کار قرار داده و در زمینه‌های فرهنگ و هنر به این مهم توجه ویژه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوثر در پایان ابراز داشت: با هدف تحقق شعار سال جاری بحث‌های آموزشی در مباحث فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه هم‌اکنون کارگاه‌های آموزشی طراحی، موسیقی و خوشنویسی در شهرستان در حال انجام است که این آموزش‌ها در آینده منجر به تولیدات هنری می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول