اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

خسارات کلاردشت از سیل 54 میلیارد تومان برآورد شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس برآورد خسارات کلاردشت از سیل سال گذشته را 54 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بازسازی کلاردشت شتاب پیمانکاران را می‌طلبد.

خسارات کلاردشت از سیل 54 میلیارد تومان برآورد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، سید قدیر رضایی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سیل کلاردشت اظهار داشت: به دلیل موقعیت ویژه رودخانه سردآبرود و همچنین شرایطی که بعد از سیل برای این رودخانه به وجود آمده است، استقرار دائمی آب منطقه‌ای در این بخش ضروری است.

وی اظهار داشت: پیمانکاران انتخاب شده نیز در بازسازی سطح شهر و مناطق سیل‌زده باید شتاب کنند و همچنین تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی باید تسریع داده شود.

در ادامه مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز با اشاره به اینکه بعد از وقوع سیل تاکنون 17 جلسه با 184 مصوبه در این زمینه داشتیم،‌ گفت: از ابتدای امر با برآورد خسارات برای تامین اعتبارات تلاش شد.

هادی خنجری افزود: تاکنون از محل‌های ماده 10 و 12 و سایر منابع شش میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد و همچنین از طریق منابع ملی نیز یک میلیارد و 40 میلیون تومان اعتبار به منظور بازسازی بخشی از مناطق سیل زده در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در برآوردی که از خسارات این منطقه به عمل آمده است حدود 54 میلیارد تومان خسارت زده شده که با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان تنها این رقم تخصیص داده شده است.

خنجری گفت: جلسات متعددی تاکنون به ویژه برای رودخانه سردآبرود و منطقه رودبارک برگزار شده و طرح مطالعه یخچال‌های علم کوه و رودخانه سردآبرود هم توسط آب منطقه‌ای در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول