اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌ زهرا:

حرکت در مسیر اقتدار ایران از پیام‌های مهم شهدا است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا گفت: حرکت پرقدرت در مسیر اقتدار ایران از پیام‌های مهم شهدا به تمام ملت است.

حرکت در مسیر اقتدار ایران از پیام‌های مهم شهدا است

مصطفی شاه‌محمدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با جمعی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر شهرستان بویین ‌زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با تبریک سالروز مبعث پیامبر (ص) اظهار کرد: مسلمانان امروز باید با تمسک به قرآن کریم و دستورات دین مقدس اسلام در مسیر عزت و اقتدار اسلامی حرکت کرده و دشمنان را خوار و ذلیل کنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا افزود: کفار از هر نوع توطئه‌ای استفاده می‌کنند تا بتوانند خدشه‌ای هر چند کوچک و ناچیز به اسلام فرود آورند اما اتحاد و یکپارچگی قاطع و راسخ امت‌های اسلامی قطعا چنین اجازه‌ای را به هیچ دولت و حکومتی نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز یکی از اهداف بسیار مهم در مسیر حرکت ملت ایران اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ و سیره ناب نبوی در میان امت‌ها و جوامع دیگر در جهان است، تصریح کرد: امروز واجب است که گروه‌های مختلف مسلمانان با برادری و وحدت پیش به سوی تحقق جهانی آرمانی و به دور از ظلم و فاسد حرکت کرده و ریشه مستکبران، زورگویان و ستمگران را از عالم برچینند.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا حضور چشمگیر و گسترده امت‌ها و جوامع بیداری اسلامی برای تحقق اهداف خود را دستاوردی بزرگ برای دین مقدس اسلام برشمرد و عنوان کرد: ملت‌های بیدار، با بصیرت و آگاه امروز در منطقه با قیام علیه حکومت‌های دیکتاتور، فاسد و طاغوتی خویش توانسته‌اند تا آن‌ها را از تاج و تخت پایین کشانده و احکام و دستورات ناب دین مقدس اسلام و قرآن کریم را در جوامع خود زنده کنند.

شاه‌محمدی با اشاره به لزوم همت و تلاش مضاعف برای توسعه و پیشرفت در کشور تصریح کرد: یکی از پیام‌های مهم شهدای انقلاب اسلامی این است که همه ما باید با توکل بر خداوند متعال در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم و اجازه ندهیم دشمنان و متجاوزان عالم بر ما احاطه و تسلط یابند.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه و خاص‌تر به خانواده‌ها و والدین معظم و معزز شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلامی در ایام جنگ تحمیلی با شجاعت و ایمان راسخ خداوندی اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک مقدس این کشور در اختیار رژیم متجاوز بعثی و هم‌پیمانانش قرار گیرد و امروز وظیفه ما به عنوان یک ایرانی پاسدار و نگهدارنده حرمت خون شهدا این است که با اقتدار کامل در مسیر آرمان‌های آن شهدا و ایثارگران والا‌صفت گام برداریم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول