اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده جدید نیروی انتظامی ایلام:

امنیت تولید اجتماع است که همه آحاد جامعه در آن نقش دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام گفت: امنیت یک تولید اجتماعی و جمعی است که همه آحاد جامعه در آن نقش دارند.

امنیت تولید اجتماع است که همه آحاد جامعه در آن نقش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی دولتی صبح امروز در جمع شماری از فرماندهان نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: انتصاب خویش را در ماه رجب در این مسئولیت جدید به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: خداوند را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر توفیق خدمت به مردم فهیم، غیور، شجاع و مرزدار استان ایلام را نصیب بنده کرده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: با توکل به خداوند منان و توسل به پیامبر عظیم‌الشان اسلام و ائمه اطهار به عنوان سربازی وفادار، از جان گذشته، مطیع امر ولایت بوده و از هیچ تلاش و کوششی در حفظ نظم و امنیت و آسایش عمومی و پیشبرد اهداف سازمانی و تدابیر سردار فرماندهی ناجا دریغ نورزم.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام گفت: طبیعتاً در راستای تحقق امنیت پایدار هر تلاشی بدون همکاری، تعامل و مشارکت عمومی مثمر ثمر نخواهد بود.

دولتی تصریح کرد: امنیت یک تولید اجتماعی و جمعی است که همه آحاد جامعه در آن نقش دارند.

وی ادامه داد: بنابراین از همه حاضران در این جلسه، اعضای شورای تأمین استان، دستگاه‌های فرهنگی، سازمان‌های مردم نهاد، اقشار مختلف مردم خوب و مرزدار استان انتظار دارم با تعامل و همدلی و مشارکت در تمامی عرصه‌های اجتماعی اعم از پیشگیری از وقوع جرم، برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ارتقای امنیت اخلاقی شناسایی و تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی یار و همکار پلیس و نیروی انتظامی استان ایلام باشند.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت، قانون‌شکنان و هنجار شکنان، تعامل منطقی با همه دستگاه‌های دولتی، مخصوصاً اعضای شورای تأمین استان، تعامل با بسیج، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جرم، توجه به نظم، تعالی رفتار کارکنان، آموزش، حل مشکلات کارکنان و ... از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول