اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان قم عنوان کرد

ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح‌های دامپزشکی در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: متقاضیان احداث و تجهیز مراکز وابسته و مرتبط با دامپزشکی استان قم با ارائه طرح خود می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح‌های دامپزشکی در قم

مهدی رفیعی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ارائه تسهیلات دامپزشکی به متقاضیان اظهار کرد: به متقاضیان واجد شرایط طرح‌های اولویت‌دار دامپزشکی تسهیلات ارائه می‌شود.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل دامپزشکی استان قم و ارائه درخواست کتبی از طریق اتوماسیون، پس از بررسی کارشناسی ادارات دارو و درمان و نظارت بر بهداشت عمومی از تسهیلات مورد نظر استفاده کنند.

رفیعی‌محمدی ادامه داد: متقاضیان احداث مراکزی از جمله آزمایشگاه‌های دامپزشکی، درمانگاه، بیمارستان و پلی‌کلینیک دامپزشکی، داروخانه دامپزشکی، احداث و تجهیز کارخانجات دارو، واکسن و مواد بیولوژیک می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان قم اظهار داشت: تجهیز و راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل جوجه یک روزه و کود مرغی، تجهیز و راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل دارو و همچنین صنایع وابسته به امور دام از جمله مراکز بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی در خصوص بهسازی، نوسازی و تجهیز با ارائه درخواست می‌توانند از تسهیلات یاد شده استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات ارائه شده به متقاضیان سقف معینی نداشته و میزان تسهیلات با توجه به نوع طرح ارائه شده پس از طرح و قبولی در کمیسیون مورد نظر در خصوص تجهیز و احداث مراکز جدید به متقاضیان ارائه خواهد شد.

کشف بیش از دو هزار کیلو شنیتسل فاسد در قم

رفیعی محمدی در ادامه بیان داشت: بیش از دو تن شنیتسل فاسد در استان قم توسط اداره کل دامپزشکی استان قم ضبط و معدوم شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان قم تصریح کرد: این میزان در پی بازرسی اکیپ‌های بهداشت اداره کل دامپزشکی استان قم از یک دستگاه خودرو حمل فرآورده خام دامی کشف شده است.

وی یادآور شد: این محموله که برای عرضه به مقصد استان قم منتقل شده بود فاقد لیبل، تاریخ تولید و مصرف بوده و در کارتن‌های غیربهداشتی بسته‌بندی شده بود.

رفیعی محمدی افزود: این محموله با هدایت کارشناسان بهداشت دامپزشکی در چاه ضایعات یکی از کشتارگاه‌های استان دفن شده و نسبت به معدوم کردن آن اقدام لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول