اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

56 درصد از واحدهای مسکن روستایی زنجان سند دریافت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به وجود 82 هزار و 250 واحد مسکونی در روستاهای استان گفت: در حال حاضر بیش از 56 درصد از این واحدها دارای سند هستند.

56 درصد از واحدهای مسکن روستایی زنجان سند دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های تعریف شده برای روستاهای استان زنجان 335 پروژه بوده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها در مراحل اجرایی، مطالعه و طرح‌های تفصیلی قرار دارند.

وی اعتبار مصوب سال گذشته برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی را در حدود 18 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به قول‌های داده شده اعتبارات این بنیاد افزایش خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از ثبت‌نام 2 هزار و 282 خانوار استان زنجان برای مهاجرت معکوس خبر داد و تصریح کرد: به این خانوارها در 45 روستا، زمین داده می‌شود.

حاجی‌زاده اضافه کرد: 272 هکتار زمین توسط منابع طبیعی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است تا در اختیار متقاضیانی قرار گیرد که اقدام به مهاجرت معکوس کرده‌اند.

وی تعداد زمین‌های خود مالک را 842 قطعه اعلام کرد و افزود: در حال حاضر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 5 هزار و 321 قطعه زمین احصا شده و آماده واگذاری به متقاضیان مهاجرت معکوس به روستاها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: طرح‌های عمرانی در روستاهای بزرگ به صورت برنامه‌ریزی شده اجرا می‌شود.

وی از صدور سند برای 46 هزار و 250 واحد مسکن روستایی خبر داد و گفت: این در واقع بیش از 56 درصد از واحدهای مسکن روستایی است.

حاجی‌زاده تعداد واحدهای مسکونی روستایی را 82 هزار و 435 هزار واحد است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان برای صدور سند 400 واحد مسکن موجود در شهرهای زیر 25 هزار نفر تصریح کرد: صدور سند برای 4هزار واحد مسکن روستایی نیز از دیگر برنامه‌ها در سال جاری است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول