اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مانه و سملقان خبر داد

آبگرفتگی 800 واحد مسکونی بر اثر سیل در آشخانه / یافتن جسد نخستین قربانی

خبرگزاری فارس: فرماندار مانه و سملقان با تشریح خسارات بر جای مانده از سیل اخیر در این شهرستان گفت: بر اثر وقوع این سیل 350 واحد مسکونی در شهر آشخانه و همچنین 485 واحد مسکن مهر دچار آب‌گرفتگی شدند.

آبگرفتگی 800 واحد مسکونی بر اثر سیل در آشخانه / یافتن جسد نخستین قربانی

سید محمدرضا هاشمی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همچنین 17 دستگاه خودروی سبک و سنگین بر اثر این سیل واژگون و کانال‌های کشاورزی این شهرستان دچار تخریب و یا خسارت شدند.

وی خسارت به اراضی کشاورزی حواشی شهر آشخانه و همچنین کشتزارهای واقع در شعاع 200متری رودخانه اترک را در سیل روز گذشته شهرستان مانه وسملقان برشمرد و گفت: جاری‌شدن سیل همچنین به تأسیسات عمومی دست کم 10 روستای این شهرستان خسارت وارد کرده است.

رئیس مدیریت بحران مانه و سملقان  اضافه کرد: هم‌اکنون کارشناسان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان در حال ارزیابی میزان خسارات وارده از سیل به این شهرستان هستند.

وی همچنین از کشف جسد نخستین قربانی سیل استان در مانه سملقان خبر داد و یادآور شد: جسد این زن اوایل صبح امروز در روستای قلندر تپه کشف شد.

شهرستان مانه و سملقان در غربی‌ترین منطقه خراسان‌شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول