اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

‌موافقت‌نامه‌های ساخت مسکن مهر در مازندران باید اجرایی شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: موافقت‌نامه‌های ساخت مسکن مهر در مازندران باید اجرایی شود.

‌موافقت‌نامه‌های ساخت مسکن مهر در مازندران باید اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس  از ساری، اجرای طرح فاضلاب، تامین برق واحدهای مسکونی شناخته شده مسکن مهر، تامین زمین برای ساخت مدارس در کنار ساختمان‌های ایجاد شده مسکن مهر، ساماندهی بافت فرسوده در برخی نقاط شهری از موضوع‌هایی بود که در جلسه شورای مسکن مازندران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در بحث اجرای طرح فاضلاب، سید عیسی هاشمی حیدری معاون عمرانی استاندار مازندران خواستار اجرای طرح در سطح مسکن مهر استان مازندران شد که به علت نداشتن اعتبار مناسب در این بخش مقرر شد که اجرای این طرح با تامین بودجه مناسب در موعد تعیین شده انجام شود و آب و فاضلاب شهری اعلام کرد که برای اجرای شبکه آب مشکلی ندارد.

تامین برق مسکن مهر از دیگر موضوع‌هایی بود که در جلسه وقت زیادی را به خود اختصاص داد که مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران خواستار مشخص شدن متقاضیان خودمالکی  و متقاضیان دولتی شد.

منوچهر جعفری گفت: برای تامین برق مسکن مهر خودمالکی فشار زیادی به توزیع برق وارد شد و نیاز است دغدغه‌های توزیع برق در تامین مسکن مهر خودمالکی برای تامین بودجه مدنظر قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران درباره تامین برق مسکن خود مالکی تاکید کرد: در بحث تامین برق خودمالکی همه موارد قانونی که برای تامین برق بخش خصوصی انجام می‌شود لحاظ شود.

هاشمی در ادامه با تقدیر از عملکرد وزیر راه و شهر سازی در مورد ساخت مسکن مهر بیان داشت: نیکزاد به قول خود در قالب تامین اعتبار برای ساماندهی مسکن مهر در مازندران پایبند بود.

* ساخت پست‌های برق برای انتقال برق به مسکن مهر

نداشتن مصوبه‌ای قانونی برای ساختمان پست برق در ساختمان‌های مسکن مهر از موضوع‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد و مشخص نبودن متولی ساختمان پست برق دیگر مواردی بود که در این جلسه به بحث گذاشته شد که پس از به نتیجه نرسیدن در مورد سازنده پست برق، منوچهر جعفری مدیرعامل توزیع برق مازندران اعلام کرد که نسبت به این موضوع با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به توافق می‌رسیم.

*آیا ممکن است مجلس مصوبات خودش را قبول نکند

علی حجازی شهردار ساری که ساماندهی بافت فرسوده را جزو دغدغه‌هایش در این جلسه مطرح کرد با این پاسخ معاون عمرانی استاندار مازندران مواجه شد که هاشمی گفت: ساماندهی بافت فرسوده متعلق به شهرداری‌ها است و شهرداری‌ها باید به وظیفه خود در قبال بافت فرسوده عمل کنند.

سید علی حجازی شهردار ساری در این ارتباط گفت: ساماندهی بافت فرسوده مصوبه مجلس است و آیا ممکن است مجلس مصوبه خودش را قبول نکند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در این باره گفت: این موضوع نیاز به بحث و بررسی بیشتر دارد.

* اداره کل شهرسازی زمین مناسب برای ساخت مدرسه میارکلا اختصاص نداد

ایجاد مدرسه در مسکن میارکلای ساری از دیگر موضوع‌هایی بود که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد

زمین اختصاص یافته برای مدرسه میارکلا یساری بر اساس گفته‌های مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران کنار رودخانه قرار دارد و امکان ساخت مدرسه در این مکان نیاز به هزینه‌های بیشتر از هزینه پیش‌بینی شده دارد.

علی نبیان گفت: برای ساخت مدرسه بر اساس توافق‌نامه‌های قبلی مقرر شده بود که اداره کل راه و شهرسازی زمینی مناسب را برای ایجاد مدرسه در اختیار نوسازی قرار دهد که این امر اجرایی نشد.

در این جلسه مقرر شد که برای ساخت مدرسه مسکن مهر در میارکلا که جزء مسکن مهرشهر ساری است بررسی مجدد برای تعیین صلاحیت مکان انجام شود.

در پایان سید عیسی هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران در پاسخ به مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران که گفته اسکلت مدرسه باید توسط اداره کل راه و شهرسازی ساخته شود، گفت: همه موافقت‌نامه‌های ساخت مسکن مهر در مازندران باید اجرایی شود.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول