اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران:

امسال شعار "هر مرکز قرآنی یک وبلاگ" اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای فعالیت‌های قرآنی، گفت: امسال شعار "هر مرکز قرآنی یک وبلاگ" اجرایی می‌شود.

امسال شعار "هر مرکز قرآنی یک وبلاگ" اجرایی می‌شود

سعید قربانی امروز در حاشیه دوازدهمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بر لزوم استفاده هر چه بیشتر فعالان قرآنی از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران اقدام به راه‌اندازی حداقل یک وبلاگ خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به راه‌اندازی شبکه ارتباطی مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: این شبکه ارتباطی با آدرس www.shamekh114.ir در اختیار مؤسسات و خانه‌های قرآنی قرار دارد.

وی افزود: تکمیل اطلاعات مربوط به مراکز و فعالان قرآنی و تبادل آخرین اخبار و اطلاعات قرآنی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این شبکه ارتباطی است.

قربانی به برگزاری جشنواره وبلاگ قرآنی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: در این جشنواره از وبلاگ‌های فعال و به روز تقدیر می‌شود.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم استفاده فعالان قرآنی از همه ظرفیت‌های استان برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی تاکید و یادآور شد: توجه به تاثیر فعالیت‌های قرآنی بر زندگی و افزایش کیفیت فعالیت‌های دینی و مذهبی باید در جامعه به صورت فراگیر اجرایی شود.

این مسئول قرآنی بر حمایت و پشتیبانی از طرح‌های مربوط به راه‌اندازی وبلاگ و استفاده از فضای مجازی در اجرایی کردن برنامه‌های قرآنی تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول