اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین دوره متوالی برگزار می‌شود

بزرگترین طرح قرآنی مهدوی کشور در حرم هلال‌بن علی(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) از آغاز سومین دوره بزرگترین طرح قرآنی مهدوی کشور با عنوان «هزاران ختم قرآن» در این حرم مطهر خبر داد.

بزرگترین طرح قرآنی مهدوی کشور در حرم هلال‌بن علی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، یدالله افروز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح برای سومین سال متوالی با همکاری مشترک آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) و رادیو قرآن جمهوری اسلامی ایران و با نیت تعجیل در فرج امام عصر(عج) برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ قرائت قرآن، تقویت فرهنگ مهدویت و انتظار برای ظهور امام غایب(عج) و فرهنگ‌سازی قرآنی در آداب و سنن خانواده‌های ایرانی عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به ثبت‌‌نام غیرحضوری در این طرح می‌توانند با ارسال شماره جزء انتخابی به سامانه پیام کوتاه آستان مقدس به شماره 3000753266 و یا ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) به نشانی www.helal.ir در این طرح شرکت کنند.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) افزود: علاقه‌مندان به ثبت‌نام حضوری نیز می‌توانند همه روزه از ساعت 19 تا 22 با مراجعه به ایستگاه‌های مستقر در حرم مطهر نام‌نویسی کنند.

افروز خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این طرح تا ظهر روز نیمه‌شعبان همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) فرصت دارند تا نسبت به نام‌نویسی و ختم جزء انتخابی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اختتامیه این طرح با حضور دست‌اندرکاران و همکاران کشوری طرح همزمان با 15 شعبان در حرم حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) برگزار می‌شود.

در دو دوره گذشته برگزاری این طرح در حرم هلال‌بن علی(ع)، در مجموع 28 هزار و 902 جزء قرآن کریم از سوی شرکت‌کنندگان در این طرح قرائت شد و این آستان از سوی رادیو قرآن به‌عنوان فعال‌ترین پایگاه اجرای طرح هزاران ختم قرآن کریم در کشور شناخته شد.

آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

شهرستان آران و بیدگل در سال 87 از سوی رادیو قرآن به‌عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول