اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام مبعث حضرت رسول (ص)

مسابقه "قرآن بخوان جایزه بگیر" در روستاهای ورامین برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم معنوی "قرآن بخوان جایزه بگیر" در مساجد روستاهای بخش مرکزی شهرستان ورامین برگزار ‌شد.

مسابقه "قرآن بخوان جایزه بگیر" در روستاهای ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شب گذشته و در ایام عید مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) مراسم معنوی "قرآن بخوان جایزه بگیر" در مساجد روستاهای بخش مرکزی شهرستان ورامین ویژه نونهالان و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی برگزار شد.

دهیار قشلاق عمروآباد و مدیر اجرایی این برنامه در حاشیه برگزاری مسابقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این برنامه فرهنگی توسط شورای فرهنگی روستاها برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

حمید رضا رحیمی گفت: در طرح ذکر شده که مورد استقبال خانواده‌ها به‌ویژه نونهالان و نوجوانان روستایی قرار گرفت، نونهالان و نوجوانان با خواندن آیاتی از قرآن کریم ضمن تشویق توسط حضار جایزه‌ای را به رسم یادبود از امام جماعت و مسئولان حاضر در مراسم دریافت می‌کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده‌ها با مراجعه مکرر خواستار انجام برنامه‌های مشابه در روستاها شدند و همین امر بنده و همکارانم را در اجرای طرح‌های فرهنگی معنوی مشابه تشویق کرده است.

رحیمی در پایان تاکید کرد: جذابیت بسته‌بندی و رنگ‌های جوایز اهدایی موجب ایجاد هیجان در نونهالان شده و سبب ماندگاری این طرح و خاطره‌‌انگیز شدن مراسم معنوی مذکور شده است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول